19 Ocak 2011

2010 Yılbaşı Makyajı

Selamlar
Kameramdaki teknik bir sorundan dolayı geç yayınlıyorum bu videoyu. Hatta yayınlamasammı diye düşündüm. Video doğaçlama bir şekilde ilerledi. Bu videoyu çektiğim akşam çok yorgundum. Bu yüzden tipim kayık. Süslenmekle hiç uğraşamadım :D

Diğer video istekleriniz aklımda. Finallerim bitince onları da çekeceğim.



Kullandıklarım:

Urban Decay Primer Potion- Sin
MAC- Brulé far
MAC Tete-A-Tint far
NARS étrusque far
NYX Jumbo Pencil- Gold
MAC- Gold Glitter (Göz için güvenli diye biliyorum. Yanılıyorsam düzeltin lütfen.)


yılbaşı makyajı 2010

hnd

11 yorum:

yani normalde yorum yazmam ama seni ne zorladı da kırk bın nazla cektın bılemedım.
madem yorgunsun gonulsuz oldugun da bellı barı yarım yamalak cekmek ıcın cekmeseydın.

@clementine: Beni kimse bir şey yapmak için zorlamadı, zorlayamaz. Gönülsüz kesinlikle değilim videoda! Arkadaşımız rica etti çektim. Video yarım yamalak değil. Böyle düşünmenize sebep olan şey ne bilemedim...

çok tatlısınız:) yukarıda yorum yapan arkadaşa da katılmıyorum.zorlama bi video olmamış sadece yorgunum diye belirtmişsiniz.insanları anlamak zor.her şeyi,herkesi kafaya takmamak lazım.
sevgiler...
Merve

bence güzel bir video olmuş

emeğine sağlık...teşekkürler:)

bencede gönülsüz yapılmış. zaten makyajdan da anlaşılıyor. olmamış

Ahaha ben çok eğlendim videoyu izlerken ^.^ Güzel olmuş, güzeel...

bence beğenmeyene bays. çarpıya basarak çıkabilirler, beğenmeyen izlemesin bu kadar basit aaa şaka gibi insanlar var yahu.

hnd naptın ya ?? makyaj şahane olmuş yılbaşında bende macin jewelmarine glitterini kullanarak aynı tarz bir makyaj yapmıştım. Ama bu kadar güzel durmadı. Tek eksiğim gold glittermış bu hayatta onu anladım..Şahane görünüyor.İlk işim gold glitter almak olacak. Ellerine sağlık. Bu arada video çok şeker, hani öyle bir yarışma falan yapsalar oy yağmuruna tutarım o derece samimi geldi bana :)

canım ancak bu gecenin bir yarısında oturup seyredebildim. bence çok güzel olmuş, eline sağlık :) şu highlighterı farı önce sürüp blending işini kolaylaştırma olayını bilmiyordum, ilk defa duydum süpermiş. bir de simli şeyler için ben fyrinnae markasından pixie epoxy diye bir baz var onu kullanıyorum, harika bir ürün. ud farların sürerken dökülmesini engelliyor.

@Mügene: beğenmene sevindim cnm. söylediğin ürünüde not aldım bir kenara. metreler uzunluğundaki alınacaklar listemde yerini aldı :p

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More