13 Ocak 2011

MAC- Marcel Wanders Koleksiyonu

Selamlar
MAC'in geçenlerde çıkarmış olduğu Marcel Wanders koleksiyonu geçen seneki Baroque Boudoir koleksiyonu gibi. Ürünlerin fiyatları normale göre daha pahalı fakat paket dizaynları ve ürün kaliteleri daha iyi. Özellikle Marcel Wanders kalite olarak oldukça hoşuma gitti.

Koleksiyondan sadece 1 ruj ve 1 gloss almayı tercih ettim. Her ikisinden de oldukça memnunum. Almayı düşünenlere kesinlikle tavsiye ediyorum.

mwruj1

mwruj2

mwruj3

mwruj4

mwruj6

mwruj5

mwruj7

Rujun formülü oldukça yumuşak. Sürümü kolay ve dudaklarınızı kurutmuyor. Renk resimlerde çok kırmızı çıkmış ama kırmızıya dönük bir pembe normalde. Ama kırmızıya çok yakın! Koleksiyondaki diğer renklerin benzerleri var diye pas geçtim. Bu arada paketi bir açtım ki ne göreyim... Rujun üstünde kocaman bir parmak izi. Marjocum gümrükçülerin parmakladığını söyledi. Bunu duyduktan sonra iyice midem bulandı. Ruju kullanmadan önce alkole batırmak durumunda kaldım.

Renk: Gesina

Fiyat: 22$


mwgloss1

mwgloss2

mwgloss3

mwgloss4

mwgloss5

mwgloss6

mwgloss7

mwgloss8

Bu glossa bayıldıııım!!! Öncelikle şişede durduğu gibi değil renk. Oldukça transparan. Dudağımda rengi göstermek için 3 kat sürdüm. Yapısı çok hafif. Dudağınızda bir şey yokmuş gibi hissediyorsunuz. Son olarak, yapışkan değil!!! Bu bir mucizeeeee! :p Cidden hiç yapışkan değil. Kesinlikle deneyin derim.

Renk: Aleydis

Fiyat: 22$

hnd

7 yorum:

rujların dış kapları çoook güzeeeelll!! :)
güle güle kullan canım.

ruja bayıldım,sanada çok yakışmış,güzel günlerde kullan:)

Specktra'da bu koleksiyonun rujlarına tapıyo herkes yaa justify edebilsem alacağım ama mystery powder ile birlikte çok geliyor sanki ama muhteşem durmuş! tam benim sevdiğim gibi bi yapısı var :D gloss da harika, içinde mavi ışıltılar mı var?

Ben anlamadim, parmaklayarak neyi kontrol ediyorlar? Cok ayip bir soru gibi oldu ama merak ettim.

@Marjo on makeup frenzy: mavi ışıltılar değil ama mor ışıltılar var sanki.

@Öykü: bir bilsem... ten rengine iyi gidiyor mu diye bakıyor herhalde parmaklayıp :p

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More