4 Ocak 2011

Stila- Lip Glaze Color Set

stila lipglaze color set


Selamlar
Öncelikle hepinize iyi bir sene diliyorum. Ben 2010 u depresif bir şekilde sonlardırdığım için hiç öyle lay lay lom havasında değilim :)
Bir süredir yeni yazı koyamamamın sebebi sınavlar. Ha tabi WOW oynayarak geçirdiğim yılbaşının da etkisi büyük.
Bu arada daha önce twitterdan anons etmiştim ama ordan takip etmeyenler varsa diye burdan da duyurmak istiyorum. Video bekleyen arkadaşları biraz daha bekletmek zorundayım. Yılbaşı makyajı videosunu geçen hafta çekmiştim fakat bir türlü bilgisayara atamıyorum kameradakileri. Fotoğraflarım ve videom makinede hapis kaldılar. Bu yüzden bir süre önceki fotoğraflarımı kullanarak yazı hazırlamaya çalışacağım.

Artık review umuza geçelim ama di mi? :)

Stila glosslarını yapı olarak fena bulmuyorum. Ağır bir yapıya sahip değiller. Diğer glosslar ne kadar yapışkansa bunlar da o kadar yapışkan. Ne eksik ne fazla... Çok yoğun olmayan, güzel kokuları ve çok hafif tatları var ama bu glosslara göre değişiklik gösteriyor. Yani hepsinin kokusu ve tadı aynı değil.

stila lipglaze color set2

Sete gelecek olursak... Set harika bir set! Glosslar full size değil. Yani normal boylarından daha küçük ama 8 gloss 25$ a bence çok uygun. Hem renklerde günlük kullanıma uygun. Annem bu seti gördüğü gibi el koydu zaten. :)


stila lipglaze color set3

Renklerin çoğu birbirine yakın. Renk çeşitliliği arıyorsanız bu size uygun değil tabi ama her gün birbirine benzer renklerde, günlük kullanıma uygun glosslar kullanan biriyseniz bu set koleksiyonunuzu oldukça genişletecek.

stila lgcs4

Gloss ların ucu fırça.

stila lgcs5

Alttan çevirince fırçanın içinden gloss çıkıyor ve rahatça uyguluyorsunuz.

glosslar1

glosslarswatch1

kitten

KITTEN

seashell

SEASHELL : limited edition

blush

BLUSH: limited edition

guava

GUAVA

glosslar2

glosslarswatch2

majesty

MAJESTY : limited edition

merry merry

MERRY MERRY : limited edition

grapefruit

GRAPEFRUIT

apricot

APRICOT

Normalde 2 ye böleceğim bir posttu bu. Bu arada swatch yaptıkça ağzım yüzüm şişti bu post yüzünden. Bütün resimler bittikten sonra 3 gün dudaklarım yara gezdim gloss sürüp çıkarmaktan :D Evde denemeyiniz!!

Umarım faydalı bir post olmuştur. Öpüldünüz...

hnd

9 yorum:

Gule gule kullan Hande, bundan ben de geçen yıl almıştım galiba ve çook memnun kalmıştım, favori rengim Apricot idi. Çabuk bitiyorlar bozulma derdi olmuyor.

Bu vesile ile iyi seneler :)

hande çok yakışmış
renklerin hepsi süper :)

geçmiş olsun,ama resimler güzel çıkmış,renkler harika...kendi sitesinden mi aldın öğrenebilirmiyim?

bu lip glazeler beni benden aliyor :) gule gule kullan canimm

@Makyaj Cantam: Sağol canım. Sana da iyi seneler.

@aysse: evet renkler sürekli kullanılabilecek renkler. mor ve kırmızı bile abartı durmuyor.

@fmcel: sephoradan aldım.

kokularının hepsi aynı mı? bende bir rengi vardı ve kokusu benim için çok ağırdı. Bir daha da hiç bakmadım Stila Lip Glazelere...

eline ağızına sağlık çoook güzel:)

Süpermiş yahu, mutlaka alacağım!!!! :)

Bu arada 2010'daki favori makyaj ürünleri ile ilgili bir post hazırladım. Bakmak ister misin?

http://www.pinkbubu.com

Sevgiler,
Begüm

merymery çok tatlı durmuş canım,güzel günlerde kullan

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More