19 Ocak 2011

MAC Something New vs. Girl About Town Ruj Karşılaştırması

girlabouttowncomparison1

Selamlar
Marjocum MAC'in rujlarından Girl About Town'u ve Stylishly Yours koleksiyonu ile çıkan Something New'i karşılaştırmamı istemişti. Buyur canımcım umarım yardımcı olur :)

Soldaki Something New sağdaki Girl About Town. Işıktan dolayı çok belirgin görünmüyor aralarındaki fark. Something New daha pembe.

girlabouttowncomparison2

girlabouttowncomparison3


Soldaki Something New sağdaki Girl About Town.

Her ikiside çok hoşuma gitti benim. Girl About Town'u zaten sık sık kullanıyordum. Şimdi sıra Something New'de :D

hnd

3 yorum:

Canım üşenmemiş yapmışsın karşılaştırmayı, çok teşekkür ederim :) Her ikisi de harika duruyor, ama SN bir adım daha önde gibi, sürekli kullanıma daha uygun olur gibi geldi bana.

@Marjo on makeup frenzy: Rica ederim :) Valla ben Violetta ile dolaşabilen bir insan olduğum için farketmiyor :)

baya benzıyor cidden Something New favorim ;)

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More