12 Ocak 2011

Aralık 2010 Favorilerim (by hnd)

aralıkfavorilerim2010-1

1- Victoria's Secret Body Splash- Enchanted Apple: En sevdiğim splas lerden biri ama sanırım artık satılmıyor. :(

2- Miss Dior Cherie: Ağır bir koku olmasına rağmen kış aylarında oldukça iyi gidiyor.

3- OPI Rapid Dry Spray: Bitmek üzere. Dibinde 2-3 kullanımlık kaldı.

4- Nivea Göz ve Dudak Makyaj Temizleyicisi: İş görüyor ama bir daha almayı düşünmüyorum. Daha iyilerini bulabilirsiniz.

aralıkfavorilerim2010-2

5- NYX Concealer Magic Wand: Dünyanın en iyi kapatıcısı değil ama iş görüyor.

6- Stila Lip Glaze- Blush: Elimden düşüremedim bu ay.

7- Stila Lip Glaze- Apricot: İkinci favorim :)

8- Nivea Lip Care Gold&Shine: Bu havalarda dudaklar fazladan bakım istiyor. Dışardaki soğuk yetmezmiş gibi evdeki kuru sıcaklık cildi fazlaca kurutuyor.

9- Essie manicure corrector pen: Her zaman ojeyi dışa taşırırım. Kaçarı yok :) Yani sürekli işim düşüyor bu dombiliye.

aralıkfavorilerim2010-3

10- China Glaze- Towel Boy Toy: En sevdiğim ojelerden biri oldu.

11- Flormar Good-Bye Cuticles: İşe yaradığını düşünüyorum...

12- China Glaze- Pool Party: En sevdiğim ojeler arasına girdi bu da.

gkhairtaming

13- Glabal Keratin Balancing Conditioner: Geçenlerde twitter dan duyurmuştum global keratin hair taming yaptırdığımı. Onun şampuanını ve saç kremini kullanıyorum. Merak edenler için 2 haftaya kadar bir yazı hazırlayacağım :)

14- Global Keratin Balancing Shampoo:

vanishing cream

15- Lush- Vanishing Cream: Lush'ın beğenmediğim nadir ürünlerinden biri.

hnd

0 yorum:

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More