13 Ocak 2011

China Glaze- Pool Party

Selamlar
Kışın ortasına geldik ama ben hala bitiremedim China Glaze Pool Side koleksiyonunu :D
Neyse... Bu kadar zamandan sonra alışmışsınızdır benim rötarlı yazılarıma diye tahmin ediyorum.

pool party


Koleksiyondan en sevdiğim ikinci oje bu. İlki Towel Boy Toy du. Koleksiyonun haricinde bu iki oje en sevdiğim ojeler arasındada yerlerini aldılar.

pool party2

Resimlerde gerçek rengini yakalamak çok zor. Bu yüzden farklı ışıklarda çektim. Ama genel olarak 'bildiğiniz fosforlu pembe' desem olur herhalde.

pool party3

pool party4

hnd

2 yorum:

Aaa ben bunun mat olduğunu bilmiyordum. Hayal kırıklığına uğradım desem yalan olmaz. :(

xd
http://surmedencikmam.blogspot.com/

nerdeyse aynı renk Gabrini Elegant Mirror Collorsda var :) ama parlak :) üzerine parlatıcı bir top coat geçsen belki daha farklı olur :) bana da beklerim
laldillerinsesi.blogspot.com

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More