14 Ocak 2011

MAC- Stylishly Yours

stylishly yours rujlar


Selamlar
MAC'in geçtiğimiz günlerde satışa çıkardığı Stylishly Yours koleksiyonunundan aldıklarımı paylaşmak istiyorum sizlerle. Bu koleksiyon maalesef Türkiye'ye gelmiyor ama ürünlerden bazıları sınırlı üretim değil.
Saatlerdir bu post u hazırlamakla uğraşıyorum ve çok yoruldum bu yüzden lafı uzatmadan ürünlerden söz etmek istiyorum. Öncelikle rujlardan başlayalım. Koleksiyonda 4 adet ruj var.


style curve1

style curve2

style curve3

style curve4

style curve5

style curve6


Style Curve cremesheen rujlardan. İlk gördüğümde MAC'in Violetta isimli permenant rujunun aynısı zannettim. Hatta kabında aynı görünüyor. Ama sürdüğünüz zaman bu rujun Violetta'dan daha transparan bir yapıya sahip olduğunu görüyorsunuz. Violetta'yı iddialı bulanlara tavsiye edebilirim bu ruju. İsteyen olursa karşılaştırma yapmam mümkün.

neon orange1

neon orange2

neon orange3

neon orange4

neon orange5

neon orange6

Dudaklarım şu sıralar çok kuru kusura bakmayın lütfen. Neon Orange amplified rujlardan. Bu ruja pro store lardan her zaman ulaşmanız mümkün. Bunun haricinde permenant rujlardan Morange a çok benziyor. Yine isterseniz karşılaştırma yapabilirim. İsminden de anlayabileceğiniz gibi bildiğiniz turuncu bu ruj. Oldukça iddialı bir renk.

cockney1

cockney2

cockney3

cockney4

cockney5

cockney6

Cockney lustre rujlardan. Daha önce 2009 yılında çıkan Euristocrats isimli koleksiyonda satışa çıkmıştı. Fakat artık permenant oldu. Yani istediğiniz zaman gidip alabilirsiniz bu ruju. Ben oldukça sevdim bu rengi. Kırmızı bir ruj olmasına rağmen çok iddialı değil. Günlük kullanım için ideal.

somthing new1

something new2

something new3

something new4

something new5

something new6


Ve gelelim en sevdiğim ruja. Something New amplified bir ruj. Pembe ruj sevenlere kesinlikle tavsiye ederim.


too chic1

too chic2

too chic3

too chic4

too chic5

too chic6

too chic7

too chic8

Koleksiyonda 2 adet beauty powder bulunuyordu. Ben bunlardan Too Chic isimli olanı aldım. İki renkte birbirine çok benziyordu. Aralarında sadece ton farkı vardı ve bende iflasın eşiğinde olduğum için birini alıp yetinmeyi bildim. :p Too Chic sıradaki favori aydınlatıcım gibi duruyor. Bakalım zaman ne gösterecek :p

Koleksiyonda 4 adet cream colour base (ccb) var. Fakat bunlar göze uyumlu değil. Ruj ve allık olarak kullanabilirsiniz.

tickle me pink1

tickle me pink2

tickle me pink3

tickle me pink4

tickle me pink5

tickle me pink6

virgin isle1

virgin isle2

virgin isle3

virgin isle4

virgin isle5

virgin isle6

madly magenta1

madly magenta2

madly magenta3

madly magenta4

madly magenta5

madly magenta6

movie star red1

movie star red2

movie star red3

movie star red4

movie star red5

movie star red 6

ccb

Tickle Me Pink günlük kullanıma uygun bir renk. Virgin Isle nedense resimlerde çok turuncu çıktı. Aslında turuncuya yakın mercan renginde. Pro mağazalarda her zaman bulabilmeniz mümkün. Madly Magenta kutusunda durduğu kadar korkunç bir renk değil. Bu da pro mağazalarda sürekli bulunabilir. Son olarak Movie Star Red geliyor. Marcel Wanders rujuma oldukça benziyor kendisi. Sınırlı üretim bir ccb bu.

Bol görselli bir post oldu bu. Ürünlerle ilgili sorularınız olursa yorum/mail/twitter/fromspring ... istediğiniz yerden sorabilirsiniz. Elimden geldiğince sorularınızı cevaplamaya çalışırım.

Pestilim çıkmış bir halde hepinizi öpüyorum. Pazartesi Cham Pale koleksiyonunun yazısı geliyor. Gözünüz buralarda olsun.

mucx

hnd

11 yorum:

güle güle kullan, zevkli seçimler yapmışsın..

güle güle kullan, çok şeker görünüyorlar :) something new tonuna benzetebildiğin mac in başka ruju var mı?

cockney ruja bayıldım..güle güle kullanın:)bu ruj permanent demişsiniz, burda mac yok ama ararsam bu rujun ismini söylersem gönderirler mi..yani mağazada var mı şu andan itibaren artık normal rujlar gibi yerini alıyor mu bu tip LE koleksiyonla çıkıp kalıcı olacak ürünler?

ay çok güzeller ..bende bi bakıcam bakıyım bizim buralarda mac var mı?

harika bir post olmuş. keyifle okudum :)

cockney çok güzelmiş.

@simyaser: http://www.temptalia.com/mac-stylishly-yours-dupes-comparisons-swatches burda girl about town a oldukça benziyor. fakat bende something new daha pembe durdu. girl about town daha koyu.

@itsbea: evet gönderirler. koleksiyon çıkalı çok olmadı bu yüzden Türkiye'ye gelmişmidir bilmiyorum ama ararsanız onlar size yardımcı olurlar. Gelmediyse bile yakın zamanda gelecektir. Dediğim gibi onlar daha doğru yönlendirirler sizi.

bütün ürünler terlemiş gibi görünüyor, üzerlerindeki damlacıklar neden var?

@Gizem Mizem: ccb ler hep terliyor. yeni bir şey değil...

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More