20 Ocak 2011

MAC- Cham Pale Koleksiyonu

Selamlar
Stylishly Yours ile aynı zamanda çıkmış olan Cham Pale koleksiyonu yanılmıyorsam bu haftanın başında Türkiye'de satışa çıktı. Parıltılı ürünleri ve doğal renkleri sevenlerin özellikle hoşuna gidecek bu koleksiyon. Koleksiyondaki her şeyi almadım. Aldıklarımın haricinde bir adet 4 lü far paleti, rujlar ve glosslar vardı. En azından aldıklarımı paylaşmak istedim sizlerle.


rose ole1

Koleksiyonun en çok ön plana çıkan ürünlerinden biri bu highlight powder. Bu ürün iki farklı renkte çıkıyor karşımıza. Ben Rosé Olé'yi seçtim.


rose ole2

rose ole3

rose ole4

rose ole5

Bu highlight powder'ı bu kadar ilgi çekici kılan şey kabartmalı yüzeyi bence. Buruşuk bir kese kağıdını andırıyor.


rose ole6

rose ole7

Oldukça shimmery bir yapısı var gördüğünüz gibi.


soiree1

soiree2

very important platinum1

very important platinum2

ojeler

Koleksiyonda iki oje var ve ikisinede bayıldım. Swatch ları önümüzdeki hafta bloga koyarım.

paint pot

Koleksiyonda, insanları heyecanlandıran diğer ürünler yeni çıkan paint pot lar oldu! Oldukça parıltılı paint potlar. Eğerki parıltı sevmiyorsanız hiç bulaşmayın derim. Ben parıltı çok sevmem ama tembel günlerimde ilk elimi attığım ürünler bunlar olacak eminim.


vintage selection1

vintage selection2

vintage selection3

vintage selection4

let me pop1

let me pop2

let me pop3

let me pop4

chilled on ice1

chilled on ice2

chilled on ice3

chilled on ice4

dangerous cuvee1

dangerous cuvee2

dangerous cuvee3

dangerous cuvee4

tinted lip conditioner1

Koleksiyonda ayrıca lavanta kokulu bakım ürünleri mevcut. Ben MAC'in tinted lip conditioner larına bayılırım. Yine kendimi tutamayıp aldım bir tane :)


tinted lip conditioner2

tinted lip conditioner3

tinted lip conditioner4

fix+1

fix+2

Son aldığım ürün ise lavanta kokulu Fix+. Fix+ olmazsa olmazlardan benim için. Bu yüzden sınırlı üretim olan lavanta kokulusunu bulunca 2 tane aldım. En başta endişelenmiştim biraz acaba lavanta kokusu ağırmıdır diye ama elime geçince endişelerimin boş olduğunu anladım. Hiç rahatsız edici bir koku değil. Seviyorum seni Fix+.

Umarım bu koleksiyonu bekleyenlere birazda olsa yol gösterebilir bu yazı. Ürünlerle ilgili aklınızda kalan soruları sormaktan çekinmeyin. Öpüyorum!

hnd

6 yorum:

OFFF.... süper görünüyorlar.. alıp izlemek bile yeter ama gerçekten çok parıltılar var, fix+ yı ve özellikle lavantalı fix+ yı merak ettim.. mac olmayan şehirlerde oturanlar hangi sitede bulabilirler maci keşke tekin yada sevil satsa :(

Vauv süpermiş hepsi güle güle kullan :D lavantalı lip balm renk veriyor mu?

Hepsinden almam lazım!!!!!!!!!! Müthiş!

HEPSİ HARİKa TEK KELİME İLE BAYILDIM:)BEN SORUCAKTIM MARJO DA SORMUŞ.LİP BALM RENKLİ Mİ?

hande, rose ole yi hangi firca ile surmek lazim? bende bir highlighter fircasi var kesinlikle urunu yutuyor. yardimci olur musun?sevgiler!

@nezihe: telefonla sipariş vermeniz mümkün size en yakın ildeki MAC'ten. ya da Amerika ya da İngiltere'den getirtebilirsiniz.

@Marjo on makeup frenzy: rengi açık olduğu için bende renk vermiyor. zaten biliyorsun oldukça transparan bunlar.

@NİHAL: Şeffaf değil ama dudakta rengi belli olmuyor.

@Anonymous: sert kıllı bir fırçayla dene istersen.

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More