14 Ocak 2011

MAC İzmir Mağazası


Selamlar
Çoğunuzun çooook uzun süredir beklediği şey oluyor ve MAC 12. mağazasını 17 Ocak 2011'de İzmir Alsancak'ta açıyor. Basın bültenini paylaşıyorum...


'M.A.C Kozmetik’in Beklenen İzmir Mağazası Ocak Ayında Açılıyor!

2004 yılından beri Türkiye’de varolan, makyaj sanatçılarının, moda tasarımcılarının, gösteri
dünyasının ve tüm makyaj severlerin ilk tercihi haline gelen M.A.C Kozmetik 17 Ocak 2010
Haftası’nda itibarı ile İzmir Alsancak’ta açılıyor. İzmir’in en gözde alışveriş caddelerinden
Alsancak’ta açılacak, Türkiye genelindeki 12. mağazası ile M.A.C Türkiye’de büyümeye hızla
devam ediyor.

Ürün satmanın ötesinde müşterilerine makyaj hakkında danışmanlık hizmeti veren ve sektöründe
OTORİTE olarak kabul edilen M.A.C “next generation” olarak tanımlanan yepyeni mağaza tasarımı ile Nişantaşı ve Tunalı’dan (Ankara) sonra İzmir Alsancak’ta sizleri bekliyor. Alsancak M.A.C diğer örneklerinden farklı olarak gün ışığından en yüksek seviyede yararlanabilmek adına yepyeni bir cephe tasarladı. Bu sayede hem mağaza içerisinde hem de makyaj meraklılarının büyük ilgisini gören üst bölümdeki eğitim salonunda gün ışığında makyaj yapmanın inceliklerini öğrenebilirsiniz.

Sezonun yepyeni koleksiyonlarıyla tanışmak, zengin ürün seçeneğinden kendinize uygun makyaj malzemelerini denemek ve son trendler hakkında M.A.C makyaj sanatçıları tarafından
bilgilendirilmek için 17 Ocak Haftasından itibaren M.A.C Alsancak Mağazası’na mutlaka uğrayın,
açılış sürprizlerini kaçırmayın!'


Hepinize şimdiden keyifli alışverişler diliyorum :D


-Bu bir basın bültenidir-


hnd

3 yorum:

açılışın haftaiçi parzartesi olması kötü oldu tamda yoğun iş günü sanırım o gün orada olamıcam :( ilk işim açılı allık fırçası almak olucak :)

ilk duyduğum günden beri ayaklarım yerden kesildi resmen bi izmirli olarak =) ilk defa mac'e ait bir açılışa katılıcam pazartesi günü. bu açılışa özel sürprizleri merak ediyorum açıkçası. bloggerlar daha iyi bilir, yüzde üzerinden indirim mi, yoksa belirli travel boy ürün hediyesi gibi bişey mi acaba bu sürpriz dedikleri?

@sunas_schminktisch: MAC genelde etkinliklerini iş günlerinde yapıyor. Açılı allık fırçası benim de alınacaklar listemde. Çok uzun zamandır istiyorum ama onlarca fırçam var deyip vazgeçiyorum.

@Anonymous: MAC indirim yapmıyor diye biliyorum. Bize bu konuyla ilgili bir bilgi gelmedi. Belki bir ürünün 1-2 kullanımlık bir sample ını verirler. Ya da makyaj uygulaması yapabilirler.

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More