1 Nisan 2010

MAC Eyeshadow- Graphology


Selamlar
Geçen cumartesi den beri yazmıyorum farkındayım. Çok fena yaydım öyle böyle değil :) Sınavlar, ödevler, hava değişiklikleri (bahaneler, bahaneler, bahaneleeerrr....) derken böyle oldu ^^. Bi daha bu kadar yayarsam dürtün beni tamam mı? :)
Ben eskiden mat siyah farlara aşıktım taki bu farı alana kadar. Swatch unu birazcık batırdım farkındayım :). Bu far matte olmakla birlikte pigmentasyonu oldukça iyi. Koyu gri hatta siyah a çok yakın görünüyor fakat mor bir alt tonu var. Ben ve mor sevdam dersem bu farı neden bu kadar sevdiğimi anlarsınız :).
Bu farın diğer sevdiğim yanı rengin yoğunluğuyla kolayca oynayabilmeniz. Hafif bir karıştırma ile yumuşatabilirsiniz ya da oldukça koyu bir renk elde edebilirsiniz.
Biraz önce siteden bakarken farkettimki bu renk maccosmetics.com ya da macpro.com da yok. Artık satılmıyor mu bilmiyorum. Konu hakkında bilgisi olanlar comment yazarlarsa sevinirim. 10 saat aradım bulamadım ve sinir oldum. Sınırlı üretim değildi diye hatırlıyorum ama e neden yokki sitede :(...
Neyse... Eğerki bulabilirseniz kesinlikle bir bakın derim.

hnd

0 yorum:

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More