8 Nisan 2010

MAC Eyeshadow- Parfait Amour


Selamlarr
Sınavlardan ve ödevlerden içim baydı artık. Blog u ihmal etmiyorum aslında çünkü bütün gün gözüm blog da ve handecim sağolsun gözüm arkada kalmıyor. Ama gel görki iş post yazmaya gelince kalıveriyorum. Kaç gündür ha yazdım ha yazıcam deyip deyip kalıyor öyle. Bu pazar dan sonra biraz rahatlarım gibime geliyor. Bakalım artık...
Bugün MAC far swatch larımıza devam ediyoruz. Frost lardan olan Parfait Amour, MAC in sevilen farlarından biri ama benim favorilerim arasında değil maalesef. Pigmantasyonu fena değil gördüğünüz gibi. Ama ben MAC ten daha iyisini beklerdim. Mor farlarda pigmentasyon zor sanırım diğer renklere kıyasla. Ben yeni bir marka denerken önce mor farlarını alırım. Çünkü mor farları başarılıysa eğer diğerleri de kesin başarılıdır diye bakıyorum olaya. MAC in mor farları kötü değil ama çooook daha iyi olabilirlerdi.


hnd

2 yorum:

Merhaba Hande,
en beğendiğin mor far hangisi?

canım en beğendiğim bir renk yok morda. hepsine bayılıyorum. ama marka olarak urban decay, nyx, amuse ve inglot un morlarını çok beğeniyorum.

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More