9 Mart 2010

URBAN DECAY- Eyeshadow Primer Potion


Selamlaar
Veeee Urban Decay in efsanevi ürünü Eyeshadow Primer Potion karşınızdaaa... :p
Valla bu ürünü o kadar seviyorumki anlatmakla bitmez. Ama özet geçmek gerekirse, dışarda makyaj yapmam gerekiyorsa ve UDPP ımı evde unuttuysam makyaj yapmamayı tercih ediyorum :).
Adındanda anlayabileceğiniz gibi bu arkadaş far primer ı. Ne iş görüyor? Öncelikle gözümüzün üzerine, kaşımıza kadar olan bölgeye sürüp parmağımızla yediriyoruz. Bu işlem göz kapağımızdaki renk farklılıklarını yok edip eşit bir yüzey sağlıyor bize. Bu ürünü kullandığımız zaman farımız bütün gün gözümüzde durabiliyor bozulmadan (tabi gözümüzü parmaklayıp kaşımazsak :) ) ve renkler daha canlı daha belirgin duruyor.

UDPP ın 3 boyu bulunuyor. Yukarıdaki resimde görebileceğiniz gibi en soldaki XL boyu. Yeni çıkanların üzerinde 'XL' yazıyor. Bir sürü yedeği olduğu için bende birini bitirmeden diğerini açmıyorumki kuruyup kalmasınlar. Bu boyutun fiyatı 23$ ve içinde 16.3 ml ürün bulunuyor.
Ortadaki normal boyu. Fiyatı 18$ ve içinde 10 ml ürün var. En sağdaki bebek primer potion olmakla birlikte içinde 3.7 ml ürün bulunuyor ama bu boy tek başına satılmıyor. Urban Decay in bazı far paletlerinde (mesela Book of Shadows Vol. II) bulabiliyoruz bu boyu. Ben şahsen bu ufaklığı makyaj çantamdan çıkarmıyorum.





Bunlara ek olarak UDPP ın 2 rengi bulunuyor. Biri klasik (üstteki) diğeri ise Sin (alttaki). Klasik UDPP herhangi bir rengi olmayan bir primer. Resimden çok anlaşılmasada Sin daha altın tonlarında ve ışıltılı bir primer.

Kötü yanları yok mu? Tabikide var. Öncelikle şişeleri hiç kullanışlı değil. Çok kıvrımlı bir şişesi olduğu için aplikatörü her yere ulaşamıyor ve bir dünya ürün içinde kalıyor. Keserek, biçerek içindeki ürünlere ulaşabilmek mümkün tabi. İsterseniz daha sonra bu konuya da değinebiliriz. Herkes şişelerden şikayetçi oluyor. Bu yüzden Urban Decay Sin in aplikatörünü daha farklı yaptı fakat aplikatör yerine şişeyi komple değiştirseler onlarda kurtulacak biz de...

Malesef bu ürün Türkiye'de satılmıyor. Bu ürüne ulaşmak için Türkiye ye gönderim yapan internet sitelerini kullanmanız gerekiyor. Ya da yurt dışına çıkan tanıdıklarınız varsa onlardan birkaç kutu getirmelerini isteyebilirsiniz. :)

Bir sonraki postta görüşmek üzere...

Öpüyorum sizleri

hnd

5 yorum:

Bir de yenisi çıktı geçenlerde. Adı "Eden" dı sanırım. Daha mat bir rengi var.

peki bişey sormak istiyorum, başka bir markanın bu şekilde kullanılabilecek primeri var mıdır ?

@angel: ya onu bende gördüm bir yerlerde ama sitesinde bir şey yazmadığı için hiç girmedim bile o konuya.

@eli: cnm artık nerdeyse her kozmetik markasının bir primer ı var. mesela too faces shadow insurance da oldukça ünlüdür.

işte ben o "eden"ı aldım. bence gereksiz bi şey olmuş, şahsen pek memnun kalmadım, sürerken azıcık almak lazım, renksizi gibi bol kepçe sürmeye kalktığınızda her yerinize bulaşıyor, gulyabaniye dönüyosunuz. bi de sürdükten sonra bazı noktalarda pul pul garip bi görüntüsü oluyor. ama farın kalıcılığını sağlaması konusunda renksizinden bi farkı yok.

peki ama netten nerden aliciz urbandecay urunlerini

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More