12 Nisan 2010

MAC Eyeshadow- Stars'N'Rockets


Selamlar
Bugünkü farımız Veluxe Pearl lerden Stars'N'Rockets. Şimdi bu far hakkında yorum yazmak oldukça zor olacak. Çünkü daha önceden de söylediğim gibi MAC in morlarını çok başarılı bulmuyorum. Ha iş görüyor mu? Görüyor. Orası ayrı ama MAC gibi bir firmadan daha iyisini beklerdim. Pigmentasyonu ve renk verişi fena değil. Karıştırılmasıda oldukça kolay. Ama sorun şu: nasıl şişesinde durduğu gibi renk vermeyen ojelere kızarsak bunda da aynı şey var. Pan de durduğu gibi durmuyor sürünce. En azından bana öyle geliyor. :)
Ama öbür yandan da gidip beğenip 2 kere almışlığım var bu farı. Makyaja yeni başladığım dönemlerde daha hiç bir farımın adını bilmediğim zamanlarda, bende olduğunu unututp, beğeniğ, tekrar almıştım bu farı :). Neyse extra yı Ece'ye verdim de ziyan olmadı ^^.


hnd

0 yorum:

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More