17 Eylül 2010

MAC- Earthly Harmony Nail Polish

earthly harmony1

Selamlar
MAC'in Nail Trend F/W '10 koleksiyonu hepimizin gözünü döndürdü. Ama gururla söyleyebilirimki bu koleksiyondan sadece 1 oje alarak paçayı kurtardım. Açıkçası renkler harikaydı fakat benzer renklerde ojelerim olduğu için diğerlerini pas geçtim. Benim bu koleksiyondan tercihim frost finish e sahip olan Earthly Harmony oldu. Bu renk benim yeni aşkım oldu. Bu sonbaharda dibini görürsem şaşırmam :) Kesinlikle uzun tırnaklarla kullanmayı tercih ediyorum bu ojeyi. Resimlere dikkatle bakarsanız (çok dikkatli bakmayın, dışarı taşırdım biliyorum...) ojenin içindeki altın rengi parıltıları görebilirsiniz. Sürdüğünüz zaman kesinlikle göze batmıyor bu simler. Bu ojeyi ne yapın edin alın derim!!! Eylül favorilerime girdi bile kendisi!!! :)



earthly harmony2


hnd

10 yorum:

ya zevkler ve renkler tartışılmaz ama bence çok kötü bir renk ya bu ve bunun gibi renkler çok kötü geliyor, istersen eski kafalı de ne bilim:/ kusura bakma söylemeden edemedim beğeneni çoktur muhakak. güle güle kullan:)

simli sütlü kahve güzelmiş rengi güle güle kullan canım

sanırım aşık oldum..
tam aradığım renk, teşekkürler hnd :)

Chanel'in #505 'ine benziyor rengi. Alternatifi olarak bile kullanılabilir bence. Bunu görmek çok iyi oldu. Chanel'e onca para vermek istememiştim açıkçası :) Teşekkürler!!!

www.pinkbubu.com

ben bu ojeyi birsuru beklentiyle aldim. ama maalesef oje kuruduktan sonra bekledigim sekilde gorunmemeye basladi. altin isiltilar belli olmuyor gibi, ben daha isiltili birsey bekliyordum sanirsam.

buarada surdugum halini begenmeyince bende uzerine essie matte about you surdum. mat hali daha bir guzel oldu sanki...

gule gule kullan...

@Hypatia: tabiki zevk meselesi. ben de normalde bu renkleri pek sevmem. çamur gibi durur ama bu oldukça hoşuma gitti.

@cemre: teşekkür ederim :)

@schrödinger'in kedisi, @Begüm: rica ederim :)

@Berna: ben öyle aşırı simli ve parıltılı şeyleri hiç sevmediğim için bu tam benim ayarımda. zevk meselesi tabi. sen de güle güle kullan :)

@seda: one shot derken ne demek istediğinizi tam olarak anlayamadım. sınırlı üretim mi diye soruyorsanız eğer evet, sınırlı üretim.

Mac in ojelerini nerden aliyosun ? Ben bir suru mac e sordum ellerinde en fazla iki renk oluyo:(

http://crazyforpolishes.blogspot.com/

@Crazy For Polishes by cc: Ben amerikadan alıyorum internet üzerinden. Amerikadaniste aracılığıyla alabilirsin. Ya da İngiltere'den de getirtebilirsin. İnternet sitelerinde stokta oluyor ojeler.

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More