23 Eylül 2010

Chanel Inimitable Intense Mascara


Chanel gectigimiz ay Inimitable Intense diye bir koleksiyon cikardi. Iclerinde su gordugunuz yeni maskara da vardi. Maskara obsesif bir insan olarak gittim aldim ve daha sonra bir daha Chanel maskara sevmedigimi anladim.
Bu maskara kirpikleri dolgunlastirip uzatacagini vaat ediyor. Dediklerini yapiyor da kalin ve topak topak olusuna bir cozum urettigini dusunmuyorum. Ben rimelimi surdukten sonra onu tekrar fircayla duzeltmekten hoslanmiyorum. Tek seferde duzgun bir uygulama yapmali. 

Ayrica sabah surdugum rimelin aksamina gozaltlarima pitir pitir dokulmesinden hic hazzetmiyorum.

Ozetle ben bu maskarayi begenmedim. Daha dogrusu bunun 30$lik bir maskara oldugunu dusunmuyorum. 10$ olsaydi muhakkak alin derdim. Bence bu fiyat performance acisindan sinifta kaldi.

DSC09005

DSC09007

DSC09008

DSC09009

DSC09026

DSC09041

DSC09047

2 yorum:

rimelsiz daha güzel kirpiklerin bence:P

Inimitable maskarayı çok severim, o böyle topaklanmıyor, intense'in olayı bu sanırım. İyi ki söyledin uzak durayım. Sana en çok Armani maskara gidiyor sanırım, onunla zaten uzun olan kirpiklerin bir harika duruyor :)

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More