10 Eylül 2010

Armani Fondotenler

DSC08977

Bu aralar iyi ve uslu bir kiz olup, istediginiz yazilari videolari birbiri ardina yazmaya/cekmeye calisiyorum. Simdi de Armani fondotenlerin karsilastirmasini okuyacaksiniz. Yukarida gordugunuz resimdekilerin disinda bir de FaceFabric var. Ancak o cok sheer oldugu icin ve bende de azcik fazla sheer stuff oldugu icin onu almadim. Ama simdi koleksiyonu tamamlamak lazim diyor ve onu da bir ara alsam diyorum.

En sevdigim ve en cok kullandigimla baslayalim. Lasting Silk Compact. Gectigimiz mayis ayinda piyasaya cikti kendisi. Ve benim en favori, en cok kullandigim fondotenim. Icinden sungerli bir aplikator de cikiyor ama ben bunu kabukilerle uygulamayi seviyorum. Cildi kurutmuyor, yaglandirmiyor, pul pul yapmiyor. Eger pudra fondoten ariyorsaniz baska bir yere bakmayin derim. Benim rengim 5 numara. Kisin 4 oluyorum.

DSC08979

DSC08983

DSC08984

DSC09003


DSC09004

DESIGNER

Bu biraz agir bir fondoten. Armani'nin en yogun kapaticilik saglayan urunu. Yaz doneminde oldugumuz icin pek fazla kullanmiyorum. Uzerine pudra kullanilmazsa parlamaya yapiyor ama kapaticiligi cok basarili. Hatta en yeni dovmemin resmini cektim ve uzerine designer surdum kapaticilik derecesini anlatabilmek icin. Gene bunda da 5 rengindeyim.

DSC08985

DSC08986

DSC08987

DSC09001



DSC09002

LASTING SILK


Armani'nin odullu fondeteni. Acikcasi ben ne bunda ne digerlerinde kalicilik sorunu gormedim. Orta derecede kapaticiligi var. Sabahtan aksama kadar rahat rahat dayaniyor. Luminous ile karsilastirmalari azicik daha asagida.

DSC08988

DSC08989

DSC08990

LUMINOUS SILK

Diger bir meshur Armani daha. Aydinlatici ozelligi oldugu soyleniyor. Asagida lastingle karsilastirmasina bakarsaniz ne demek istedigimi anlayacaksiniz. Ikisinde de 4 numara olmama ragmen bunun rengi daha acik. Ancak bence cok da buyuk bir fark yok.

DSC08991

DSC08992

DSC08994

DSC08996

DSC08999

DSC09000


Bir diger yazida gorusmek uzere! Bayraminiz guzel gecsin.

2 yorum:

Süper yazı harikasın! Kompakt fondoteni çok merak ettim, denemeliyim :) Ben de NC25-30 civarıyım 6.5 oluyor bana luminous'ta :)

handecim şimdi görüm armani yazını çok sevindim,teşekkür ederim hemen yazdığın için.

lasting silk fondötende 4 numarayı kullanıyormuşsun peki mac de kaç kullanıyorsun?benim ten rengim NC20 sanırım bana da lasting silk de 4 numara uyar.

hepsi çok güzel cnm tekrardan güle güle kullan ;)

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More