10 Eylül 2010

The Body Shop- Strawberry Body Lotion


Selamlar
TBS'un çilek serisinin vücut peeling inden bahsetmiştim daha önce hatırlarsanız. Serinin peeling i ne kadar başarılıysa kremleride o kadar başarısız buldum. Neden derseniz yapay bir kokuları olduğunu düşünüyorum. Peeling çilek reçeli gibi kokuyordu ama kremler o kadar doğal kokmuyor. Daha şekerli bir kokuları var. Ayrıca bana mı öyle geldi bilmiyorum ama, sanki vücut losyonu ve body butter arasındada koku farkı vardı. Bende sadece losyon mevcut. İkisini birden deneme fırsatı olan birileri bu konuya açıklık getirebilirse sevinirim :)
Yani bu ürün hakkında kararsızım. Sevdiğimi söyleyemem ama nefrette etmedim. Hatta project 10 Pan lerimden birinde dibini gördüm ürünün. Yani güzel kokuyor ama doğal kokmuyor.
Anlatabildim mi derdimi?? Bir daha sabahın 4 ünde post hazırlamamalıyım belkide...
Siz TBS'un çilek serisi hakkında ne düşünüyorsunuz?
hnd

0 yorum:

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More