30 Eylül 2010

NARS- Galapagos Eyeshadow

galapagos daylight


Selamlar
NARStan ilk almış olduğum ürünlerden biridir Galapagos. Çok sevdiğim farlardan biri kesinlikle. Farın en sevdiğim özelliği ışıl ışıl oluşu. Fakat öyle rahatsız edici, kocaman kocaman simler yok içinde. Ayrıca sürdüğünüz zaman bile far ışıl ışıl görünüyor. Başka farlarda olduğu gibi sürerken simler dökülüp kaybolmuyor. Yukarıdaki resmi gün ışığında çektim. Aşağıdaki ise flaşlı.

galapagos flaş


galapagos swatch daylight

Swatch lardan da görebileceğiniz gibi far gayet pigmentli. Elimde çok koyu duruyor ama sürdüğünüz miktara göre rengiyle oynayabilirsiniz. Ben bu farı gece bir yerlere gideceksem ve makyajla uğraşmaya üşeniyorsam tercih ediyorum. Tek başına kullanıyorum. Tek yaptığım kirpik dipleri en koyu olarak şekilde uygulayıp yukarı doğru yedirmek. O ışıltılarla yeterince şık duruyor :)

galapagos swatch flaş

hnd

6 yorum:

oo rengi çok sevdim kahveyle pek aram yok ama bu kullanılabilir bir renk ışıltısı harika :)

süper duruyor çok beğendim gözde de görmek isterdim açıkçası çok hoşuma gitti :)

@ChunLi Beauty: ben de sevmem kahveyi pek ama bu cidden başarılı.

@magrenta: bir ara uygular, resmini çekip blog a koyarım :)

bu rengi çok seviyorum hep Sephora'da elim gidiyor ama tam dediğin gibi bu simler sürerken dökülür mü diye korkudan alamıyorum...

merhaba hande, burda görünce çok beğenmiştim bu farı. bugün harvey nicholsta farlara bakarken de gördüm bunu. gerçekten de altın pırıltılı, harika bir renk. almayı da düşündüm ama chanel ruj ve farlarda %50 indirim vardı, limitimi onlara kullandım. bir sonraki alışverişi bekleyeceğim artık :((
lyra

@nilgün: yok canım. simler minik minik olduğu için uygularken hemen yapışıyorlar baza.

@Anonymous: sınırlı üretim olmadığı için acele etmene gerek yok. beğendiğine sevindim :)

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More