11 Eylül 2010

Oje Haul

DSC08802
Yukaridaki resimden de anlasilacagi uzere bir oje cilginligi yasadim. Siparislerimin hepsi ayni gun gelince ortaya boyle bir goruntu cikti.:)

DSC08803-1
 Bu aralar tirnaklarim uzagidi icin (Thank god!) French yapmak icin iki set edindim. Allahim cok mutluyum ilk defa kendi tirnaklarim bu kadar uzadi.

DSC08804-1
Essie'den Resort koleksiyonunun mini versiyonu.

DSC08805
Fall koleksiyonunun minisi.

DSC08807
Bu da Summer'in minisi. Mini ojeleri cok seviyorum!

DSC08808
Iki yeni topcoat ve basecoat aldim. Seche'lerden hic memnun degildim acikcasi. Evet cok guzel parlatiyor ama cok kalin. O yuzden bu posheleri bulunca kacirmadim aldim. Simdiye kadar oldukca memnunum.

DSC08809
Karamelcigimde gordugumden beri alsam diyordum. Kirmizi dondan bana da ondan. Kirmizi herseyi cok severim. Bunu da nasil edinmemisim bugune kadar cok sasirdim.

DSC08810
Orly'den yeni cikan Cosmic koleksiyonu. Cok heyecan verici ojeler bunlar.

DSC08812
Fircalarini bayila bayila kullandigim kozmetik markasi Sonia Kashuk yeni ojeler uretmis. Target'te gorunce hemencecik atladim. Buyuk bolumu sold out olmustu bile. Son kalan dort renk bunlardi.

DSC08813
MakyajCantam yazdigindan beri bunlarda da gozum vardi.

DSC08814
Uzamis tirnaklara bakim yapmak lazim. Essie'nin uc adimli guclendirme programinin ilk parcasi.

DSC08815
Ojeleri inceltmek icin nail polish thinner. Gecen Essie wicked'in cok katilastigini gordum.

DSC08816
Almisken bir mini daha. OPI'den Swiss Koleksiyonu.
Sizde bizimle yaptiginiz alisverisleri (oje, makyaj, ayakkabi, canta ne olursa) paylasmak isterseniz byhehblog@gmail.com a yazilarinizi gonderebilirsiniz. Daha simdiye kadar hic konuk yazar almadik. Sizi misafir etmekten cok mutluluk duyariz!!

7 yorum:

güle güle kullan tatlım valla allık ve daha birçok makyaj malzemesine verilen paraya acırımda söz konusu oje olunca içimde kötü hiçbi duygu olmuyo:)

Güle güle kullan Hande :D Gözler ChG Awakening koleksiyonunu da aradı :P Onu da es geçme bak, çok güzel :D

güle güle kullan.super görünüyolar.yakın zamanda mail atıcam.sevgiler...

Bu cosmic fx'in swatchlarını yapsan bana ne büyük iyilik edersin var ya :)MAC venomous villains koleksiyonundakilerle gerçekten aynılar mı acaba? Hepsini güle güle kullan, oje görünce ağzımın suyu akıyor bu aralar :)

SLM BU ŞEYLERİ GÖRÜNCE İNSANIN GÖZÜ DÖNÜYO RESMEN ÇOK GÜZELLER.....

harikalar hande gule gule kullan. kirmizi dondan bana da ondan'a da cok guldum, supermis:)

hepsi harika,iyi günlerde kullan..
içlerinde kaybolmak istiyorum:))))

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More