15 Eylül 2010

MAC- Fabulous Felines Allıklar

Selamlar
Fabolous Felines koleksiyonu çoğumuzun gözünü döndürdü. Size de aynı şey oldu mu bilmiyorum ama ben en son 'Hepsini istiyorummm...!!!!' şeklinde dolaşıyordum. Koleksiyon genel olarak 3 bölümden oluşuyor. Böyle birkaç bölümden oluşan koleksiyonlarda nedense daha bir gözümüz dönüyor. Ben bu koleksiyondan far paletlerini ve mineralized allıkları aldım. Öncelikle mineralized allıklarla başlamak istedim. Her bölümde 1er tane olmak üzere toplamda 3 allık var bu koleksiyonda. Renklerde günlük kullanım için çok uygun. Allık koleksiyonunu genişletmek isteyenler özellikle bakmalı bence.

pet me

Pet Me



pet me swatch



pet me duruş



utterly game

Utterly Game



utterly game swatch



utterly game duruş



the soft meow

The Soft Meow



the soft meow swatch



the soft meow duruş



hnd

3 yorum:

Ben de soft meow hariç kalan 2yi aldım, soft meow kirli durabiliyo dediler, yakından bakayım dedim. sen beğendin mi?

pet me'ye bayılmış vaziyetteyim :)
pet me'nin tonunda daha uygun fiyatlı bir allık önerebilir misin peki hnd?

@Marjo: bende hiç kirli durmuyor. tabi bronzer sürerken az sürmeyi tercih ettiğim içinde olabilir. ama çok sevdim ben ya. bir dene olmazsa.

@schrödinger'in kedisi: body shop un bir allığı var buna benzeyen. ismi Raspberry Pink. Ona da bir bakın isterseniz.

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More