8 Eylül 2010

20 yorum:

hande bi sürü ürünün var hepsi süper :)
ama resmen tırt attım bi kutu düşecek diye bu zahmetli video için teşekürler...
arnold da pek tatlı :)

Video'yu sonuna kadar izledim ve herseyi cok begendim. Banyo duzenin super. O plastik kutulari bende kullaniyorum, gercekten buyuk kurtarici. Arnold'u cok opuyorum. Sevgiler.

hande saçların süper olmuş ,

ojelerimle makyaj malzemelerime hepsini ne yapacaksın diyen eşime bu videoyu seyrettireceğim.

birde Allah aşkına artık satış sitesine cevap ver hotmailine belki 10 tane mail attım satıyorum veya satmıyorum de:)

başka bi sorum var bu kadar ürün örneğin allıklar bozulmyormu? hepsini kullanamazsın ki ömürleri ne kadar oluyor sence?
arnold a öpücükler ,

iyi bayramlar,,

yhaaa bu arşiv çok süpersonik ama valla kıskandım arnoldu makaslarım ben uyy çok tatlı:)

ya gerçekten aynı üründen sende en az 100 tane var bozumuyorlarmı?

hande ürünlerin çok güzel güle güle kullan.

fondöten-pudra grubunda armani lasting silk fondöten dikkatimi çekti...bende yakın zamanda almayı düşünüyorum, rica etsem vaktin olduğunda blogunda bu fondötenden bahsedersen çok sevinirim.

Video cok guzel olmus, eline ve agzina saglik...Benimde sorum digerleri ile aynı.Bu kadar urunun bozulmaması icin ne yapıyorsun? Tum bu urunleri kendin mi alıyorsun yoksa firmalar mı yolluyorlar? Chanel setlerin favorim! Ev arkadasın olabilir miyim :))))Arnold ı da cok sevdim...

mükemmel bir banyo çok kıskandım :))

sen ne tatlısın ama :) saçlar çok güzel olmuş.

o banyoda kendimi kaybedebilirim,süper :)

Mükemmel video, bayıldım :) Kutularla düzenlemek çok pratik olmuş, misal ziyarete geldiğimde gloss kutusunu rahatlıkla yanımda götürebilirim :P Arnie'yi yerim ben, çok sevimli :D

sen kilomu verdiiin :) saçların çok güzel olmuş çok yakışmış qüle qüle kullan cnım. videoda süper.

canım kedine ve ürünlerine bayıldım!! :) harika hepside ve çok derli toplusun, ayrıca konuşmanda çok içten valla devamınıda isteriz videolarının ;)

koleksiyonun harika! video için ellerine sağlık. yalnız onları banyoda tutmak biraz zararlı değil mi? bakteri yapmaz mı nem filan? bilemedim :)

bayıldım banyona ay cok sevdım ben senı cok sempatıksın adaşımsın diye ayrı bir sevdim zaten:D opuyorum cnmm
www.swiftasdesire.blogspot.com

ne kadar düzenlisin maşallah bir de benim dolabımı görsen :)
kiehls renkli nemlendiriciyi seviyor musun?
esra

@ayse - cok tesekkur ederim. O kutular beni de cok korkuttu. :)

@salincaktaikikisi - tesekkurler banu :) o kutular o kadar is goruyor ki. Bir tek makyaj degil ne kadar ivir zivir varsa orada tutuyorum.

@yildiz - Ben bugune kadar bozulana rastlamadim :)

@hati - tesekkur ederim :)

@anonim - Simdiye kadar hicbirseyim bozulmadi. Bozulursa soylerim ama.

@sunas- butun armanileri karsilastiran bir yazi yazmayi bende istiyorum

@anonim- Bozulmasinlar diye ozel bir caba gostermiyorum. Gordugun gibi kutularda duruyorlar :) Bunlari kendim aliyorum, firmalar gondermiyor ama keske gonderseler. Ev arkadasimda cok mutlu zaten kosmetik departmaninda yasamak gibi diyor :)

@anonim - tesekkur ederim. :)

@abuk-kraker cok sagol. Kaynaklarimi braz daha uzattim :)

@marjo - sen gel istedigin kutus senindir :)

@angel- evet kilo vermeye calisiyorum. spor rejim surunup duruyorum :) tesekkur ederim :))

@crescent- cok sagol. cok mutlu oluyorum boyle yorumlari okuyunca.

@iremnur - bende ilk baska ondan korkmustum ama her banyoya girdigimde havalandirma calistiriyorum. birde banyo kapisini acik tutuyorum kullanmadigim zamanlarda :)

@hande - cok tesekkurler :)

@esra - valla ekstra caba sarfediyorum duzenli dursunlar diye :) kiehlsi daha acmadim bir tane renkli nemlendirici bitsin deneyecegim.

hiyhhhhhh... cdden videyu izlerken gözlerim yaşardı nası bi koleksiyona sahipsin sen öle:) bide gerçekten çok tatlısın yanına gelip de sevesim geldi seni:):)

harika bi video olmuş da ben olsam banyoda tutmazdım biri demiş nem rutubet yapmıyomu diye ben ondan değilde eve gelen giden banyoyu kullanır cicilerimi birileri yürütür diye koymazdım hehe :)

kozmetik cenneti bence orası banyo diyerek hakaret etmeyelim lütfen :) hande hepsi çok güzeller insan bütün gün oturup hepsini karıştırıp oynayabilir. ben evde canım sıkılınca döküyorum önüme çocuk gibi bi ona bakıyorum bi öbürünü sürüyorum ,tabi senin gibi bi koleksiyon yok ama idare ediyoruz elimizdekiyle...

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More