14 Eylül 2010

Orly - Halley's Comet

Hey y'all

Diyerek super nigga bir giris yaptiktan sonra, bugunku ojemizle sizleri bir tanistiriverem gari. Hahah bu yaziyi yazarken azicik bira etkisi altinda olabilirim. Une Stella Artois s'il vous-plait? Neyse efendim Cosmic Fx den diger bir oje ile devam ediyoruz. Halley's Comet. Tabii ben ulker halley severim cok ama bu ojenin onunla alakasi hic yok. Mavi yesil (oyle diet biskuviler var galiba) isiltili bir guzel oje bu. Cok ugrastim duzgun ciksin rengi diye, milyonlarca isik kosulu denedim yok flasti yok balkondu cam kenariydi. Yok anam. Haha iyice oje bloguna dondu burasi. Handecigime de soyluyorum kendime de silkelenelim ve kendimize gelelim. Neyse bir kac gun daha idare edeceksiniz zira bu koleksiyon resimlerim hazir cart cart post ediveriyorum.

DSC08901

DSC08902

DSC08903

DSC08905

DSC08906

DSC08907

DSC08908

DSC08909

DSC08910

DSC08912

DSC08913

DSC08914

DSC08915

DSC08917

ps. pelin kasap havasi oynasak ya :)

5 yorum:

hic PC olmamissin Hande :-P

su OPI Flutter bilmem neye benziyor mu bu oje?

Pek güzel, pek şahane :) OPI'nin catch me in your net rengine benzettim, bugüne kadar en sevdiğim ojedir kendisi :D peki orly'lerin sürümü, fırçası, kalıcılığı nasıl? orly vs opi vs ChG vs zoya mesela?

Orly Cosmic Fx serisinin Space Cadet'den sonra en guzel ikinci ojesi. Pedikurde de cok guzel oluyor...

@pumpkin - bence benziyor. dedigin oje catch me in your net. olsa gerek

@marjo - bence opilerden daha kolay surulmesi. ama benim tirnaklarim buyuk degil ve opilerin fircasi bana buyuk geliyor. kalicilik fena degil iki gun kaldi tirnagimda. soyulmadi falan sonra ben cikardim. zoya ile karsilastiramam cunku hic zoyam yok ama orly essie kadar iyi degil ama opi ve chg den cok daha basarili.

@tayyi - space cadet bulamadim ben iki farkli yere gittim hep sold out olmustu :(

Ben Space Cadet'i Sf Bay Area'da 3. Sallys de bulabildim:)

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More