16 Eylül 2010

MAC- Fabulous Felines Far Paletleri

Selamlar
Fabulous Felines koleksiyonunun far paletleri konusunda hem olumlu hemde olumsuz düşüncelerim var açıkçası. Dün söz etmiş olduğum gibi 3 bölümden oluşuyor bu koleksiyon ve her bölümde 1 far paleti bulunuyor. Bu 4 lü far paletleri MAC'in klasik 4 lü far paletlerinden farklı. Kapak kısmı mıknatıslı. Ben açarken zorlanıyorum açıkçası. Ayrıca klasik paletlerde olduğu gibi farları yerinden çıkartamıyorsunuz sanırım. Açıkçası çıkarmak için yer olmadığından dolayı denemedim bile. Farlarıma zarar vermek istemedim :( Deneyen varsa bu bilgiyi paylaşırsa süper olur. Ben far paletlerimle oynamayı severim. Bir quaddaki farla başka bir quaddaki farı birlikte kullanırım ve dışarı çıkarkende hepsini aynı palete koyarım. Bu yeni paletleri bu yüzden sevmedim :/
Amma söylendim yahu :)
Gelelim farlaraaaa... Her zamanki gibi paletlerde hem başarılı hem başarısız renkler var.

En çok sevdiğim palet Burmese Beauty oldu. Sanırım sebebi sağ üstteki palete ismini veren far oldu. Bu far MAC'in Club isimli farına oldukça benziyor. İsteyen olursa karşılaştırma yapabilirim. Club benim en sevdiğim far olduğu için bu palete sirek aşık oldum. :)

burmese beauty




Burmese Beauty


burmese beauty swatch



İkinci favorim Leopard Luxe isimli palet oldu. Bu paletteki en sevdiğim renk ise Style Predator.

leopard luxe




Leopard Luxe


leopard luxe swatch






Palace Pedigreed isimli paleti ilk gördüğümde kesin almalıyım demiştim ama elime geçince pişman oldum açıkçası. Renkleri çok başarılı bulduğumu söyleyemem. Aralarından en çok Quite Spoiled i sevdim.

palace pedigreed



Palace Pedigreed



palace pedigreed swatch


Makyaj olarak görmek istediğiniz renkler varsa comment kısmına yorum bırakmanız yeterli.

hnd

4 yorum:

koleksiyona fabulous felines dedikleri için ben daha yeşil ağırlıklı renkler bekliyordum ne bileyim:) en üstteki yeşille en son paletteki pembelerden çok hoşlaştım:)

Güle güle kullan Hande :) Specktra'dan gördüğüm kadarıyla far depot eder gibi depot ediliyormuş bu quadlar.. Hayatta uğraşılmaz..

hnd bende seninle aynı sıralamada sevdim paletleri ^_^ ve evet palace pedigreed çok alınası duruyordu pişman olmadım ama diğerleri kadar sevmedim bi de ben prized ve courtlyyi pek sevemedim görünmüyorlar bile benim cildimde:(

@Judy Abbott: ben de oldukça sevdim renkleri :)

@Marjo: sğl cnm. aynen uğraşamam. kalsınlar orda kuzu kuzu :p

@hersheyler: highlight amaçlı kullanırım bende onları zaten.

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More