8 Eylül 2010

Ağustos 2010 Favorilerim (by hnd)

Selamlar
Makyaj Çantam 'bu ay en sık kullandığınız ürünler neler' diyerek mim lemiş bizi. Ahanda mimleniyorum ve bütün makyaj blogger larını mimliyorum.
Ben bir ürünü çok sevdimmi kolay kolay değiştiremem. Bu yüzden her ay aynı şeyleri yazmamak için kullandıklarımın sadece bir kısmını yazıyorum. Görseller içinde kusura bakmayın artık. Fena üşendim her şeyin resmini çekmeye :D
Bu arada ürünlerin çoğu sınırlı üretim. Kusura bakmayın artık :)

ağustos yüz

Makyaj:
Yüz:

Allık: MAC Nuance

Allık: MAC Ripe Peach

Pudra: MAC MSF Natural -Medium

Baz: MAC Prep+Prime Skin Base Visage

Baz: Inglot Under Makeup Base

Aydınlatıcı: MAC Rhapsody in Two

Kapatıcı: Golden Rose stick concealer

Dudak:

Ruj: MAC Viva Glam Cyndi

Ruj: MAC All Styled Up

Nemlendirici: MAC Tinted Lip Conditioner- Fuchsia Fix

Göz:

Baz: Urban Decay Primer Potion

Baz: MAC Paint Pot- Girl Friendly

Maskara: Urban Decay Big Fatty

Kalem: Urban Decay Zero

Far: NARS Rajasthan Eyeshadow Duo

Oje:

O.P.I In My Back Pocket

China Glaze Flip Flop Fantasy

ağustos göz


Kişisel Bakım:

Dudak peelingi: The Body Shop dudak peelingi (ürünü bulamadım sitesinde. bulan söylesin lütfen :D)

Saç Kremi: Lush American Cream

Saç Maskesi: Lush Jasmin And Henna Fluff-Eaze

Yüz Nemlendiricisi: Lush Vanishing Cream

Vücut Nemlendiricisi: Body Shop Nutmeg and Vanilla Body Butter

Tonik: Clinique clarifying lotion

Yüz Peelingi: Lush Fresh Farmacy

Vücut Peelingi: Lush I Should Coco

hnd

3 yorum:

Katıldığın için çook teşekkür ederim Hande'cim :)

harika bir liste, paylaştığınız için teşekkürler. bizde yazınıza sitemizde bir link verdik. http://www.dugunplanim.com/212_dugun-gunu-sac-ve-makyajinin-sirlari.html

@Makyaj Cantam: mucx cnm. sğl mimlediğin için.

@yasemin: teşekkürler :)

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More