8 Şubat 2010

Body Shop- Çilek Günlük Vücut Peelingi


Selamlar
Bugün sizlere Body Shop un çilekli vücut peeling inden söz etmek istiyorum. Bu peeling, Body Shop un en sevdiğim ürünlerinden biri. Öncelikle kesinlikle çilek kokuyo. Her kullandığımda ağzımın suları akıyo resmen çünkü çilek reçeli gibi :) Bu ürünün içinde resimdende görebileceğiniz gibi ezilmiş ceviz kabukları ve kivi çekirdekleri bulunuyo. Buna ek olarakta içinde bulunan bal vücudunuzu nemlendiriyo.
Vücut peelingi konusunda ben oldukça sorun yaşadım zamanında. Bazı ürünler e peeling demeye bin şahit ister çünkü içinde peeling yapan tanecikler çok azdır. Ya da bazı ürünler vücudunuzu yıpratabilir vs vs. Bu ürünü sevmemin sebebi bu ikisinin tam arasında olması :) Yani adam gibi bi vücut peeling i. 100% tavsiye edebileceğim ürünlerden biri bu. Ürün bilgilerine burdan ulaşabilirsiniz.
Öptüm hepiniziii
hnd

6 yorum:

Pişşt, Clarins'in professional use peeling'i var Strawberry'de.500gr.Muhakkak denemelisin, çok memnun kaldım ben..

Geçen hafta Body Shop çilek serisinden birçok ürünü 2 al 1 öde kampanyasına sokmuştu ama peeling aralarında yoktu galiba...

@Sim: tamam canım tavsiyeni dikkate alıcam :)

@Aslı: Kaçırmışım ben o kampanyayıı :(

Ben nemlendirdigini bilmiyordum,kesinlikle denemem lazım o zaman. cok tesekkurler!

@gamze: ne demek cnm görevimiz :p

2gun once aldım, ay kokusuna bayıldım beeeennn süper kokuyooo

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More