6 Şubat 2010

MAC Spring Color Forecast - Bolum I - Farlar

MAC sagolsun yeni bir koleksiyon cikardi. Spring Color Forecast dort bolumden olusan devasa bir koleksiyon. Ben bu koleksiyondaki herseyi almak istiyorum demenizin mumkun olmadigi kadar buyuk. bu arada bu koleksiyon su an sadece online satista. Magazalarda 11 Subat ta baslayacak (Amerika icin, Turkiyeye ne zaman gelir bilmiyorum) Ben de alacaklarimi belirledim. Bu ilk bolumdeki yazida farlari okuyacaksiniz. Daha sonra koleksiyon MAC lerde satilmaya basladiginda pudralari da almayi planliyorum.

Spring Color Forecast 1
 
  
 Ilk bolumde renkler pembe agirlikli. Lala falan cilgin durabilirmis gibi hisler var icinde. Cok gundelik kullanilmayabilir ama bunlari kullanip laciver tisort giyesim var nedense.

Spring Color Forecast 2
 
  
 Bu bolumde ise coral dedigimiz sanirim turkceye mercan diye cevirebilecegimiz renk tonlari hakim. Su nanogold acik bir renk olmasina ragmen geldiginden beri gidip gelip oynadigim bir renk oldu. bu kadar canli ve parlak renkler varken neden tabi :)

Spring Color Forecast 3
 
  
 Bu ise plum yani murdum erigi tonlarinda renklerden olusuyor. Su renkleri turkceye cevirme isi de oldukca garip geldi. Burada ki jungle moon adli renk bir degisik. Kullanip gorecegiz.

Spring Color Forecast 4
 
  
 Sonuncu renk grubu ise amber. Bu sanirim turkcede de aynidir. Burada da flip ve aztek brick one cikiyor bence.

1 yorum:

Handecim,

gule gule kullan yeni Mac cicilerini.. cok guzeller;-)))

SM

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More