8 Şubat 2010

MAC- Play on Plums Look


Selamlar
Geçenlerde burda bahsetmiş olduğum MAC in yılbaşı mineralized setlerinden Fun in the Sun isimli setin farı Play on Plums ı kullanarak bi makyaj yaptım. Oldukça kolay ama bi o kadarda şık bi makyaj olduğunu düşünüyorum. Umarım beğenirsiniz sizde :)

Yapılışı:

  • İlk olarak tüm göz kapağıma Urban Decay Primer Potion-Sin sürdüm.
  • Daha sonra fardaki 2 rengi birbirine karıştırıp bu rengi crease ime uyguladım.
  • Farın altın rengi olan kısmını ıslak olarak göz kapağıma uygulayıp sert çizgilerden kurtulmak için 2 rengi birbirine karıştırdım. Ayrıca bu rengi alt kirpik diplerime gözün iç kısmından dış kısmına doğru uyguladım.
  • Sonra farın koyu kahve kısmını crease imin dışına uygulayarak derinlik kazandırdım ve gene bütün renkleri birbirine karıştırdım ve bu rengi yine alt kirpik diplerime gözün dış kısmından iç kısmına doğru uyguladım.
  • Son olarak gözümün içine kahverengi kalem çektim ve maskaramı uygulayıp görüntüyü tamamladım.


Umarım hoşunuza gitmiştir. Öpüyorum hepiniziiiii....
hnd

0 yorum:

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More