8 Şubat 2010

Forever 21

Dunyanin en super markasi forever 21 (bence) turkiyeye gonderim yapiyormus. Az once websitelerinde fink atarken ogrendim. Ayrica 100$ in ustundeki siparislerde gonderim ucreti sadece 35$ mis. Kizlar bence bu kacmaz. Doldurun sepetleri. :)

Marka hakkinda kisa bir ozet gecmek gerekirse kot, pantalon vs kaliplari azicik dar. Ben baska markalardan 32 giyebilmeme ragmen burda bacagimi bile sokamadim. Super gece elbiseleri bulmaniz mumkun. Taclari ve tokalari inanilmaz guzel. Arti kolye kupe vs. icin baska hic bir yere bakmayin derim. Sunu da belirtmem gerekir ki cok asiri kaliteli urunler beklemek yanlis. En nihayetinde 15-20$ a elbise vs. aliyorsunuz. Herhangi bir sorunuz olursa cekinmeden yanda gordugunuz adrese mail atin. En nihayetinde dolabimdaki kiyafetlerin %50 si forever 21. kupelerimin ve kolyelerimin ise tamami :)




 
mesela ben simdi bunu aliyorum. Bu tisort 6.80$. Bunu asagida gordugunuz kupe ve kolye ile beraber kullanacagim. Kupenin fiyati 4.80$ kolye ise 6.80$

 
 

4 yorum:

Canım, küpeye ben de bayımıştım!! Birkaç kişiyle toplanıp birşeyler almak daha mantıklı geliyor. Gönderim ücreti çok geldi bana :(

ben gümrüğe takılmasından ve gümrükten çekme masrafından çekiniyorum.

merhaba
ekim ayında forever'den sipariş verdim ve kargom kayboldu, 5 aydır ses seda yok ve param ve zamanıma yazık oldu, forever'ı önermiyorum, tecrübe ile sabittir :((

@sadeceblog - organize olun :)

@deryik - ogrendigim kadariyla 100$ civari alisverislerde gumruk sorunu olmuyormus.

@ikizlerimbenim - forever21 a ulasmayi denedin mi?

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More