5 Şubat 2010

SOTD #20

 
  
Marka: Nine West
Fiyat: 15$
Rahatlik: 6/10
Nine West amerikada cok sevilen super duper bir marka degil acikcasi. Eheuh neyse ben seviyorum ama olsun. Bir de burada ota boka indirim olur. X day y day seklinde. Bu indirimleri takip ederek bu ayakkabilari internet uzerinden aliyorum. Genelde indirimli fiyatin uzerine %70 e varan indirimler arti bedava shipping falan kampanyalari oluyor. Bu usttekileri de oyle bir indirimde almistim. Dolgu olmalarina karsin cok rahat degiller. On tarafi azicik kesiyor insanin ayagini. Ama olsun onlar pembe ve biz onlari seviyoruz.

3 yorum:

Uff Nine West' i ben de çok seviyorum, hem herkes sevmesin daha iyi:))

@asli - amerikada markalar bir garip. turkiyedeki populer markalar burada o kadar da herkesin bayildiklari olmuyor genelde :) mesela benim oturdugum bolgeye yakin sadece bir tane nine west var oda 10 15 km uzakta.

bu ayakkabilari giymis biri olarak 10 ustunden 4 veririm. on kismi yururken gercekten acitiyor.

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More