10 Şubat 2010

LUSH Kampanya


Selamlar
Lush taki çılgın kampanyayı paylaşmak istiyorum sizinle. 75 TL ve üzeri alışverişlerde yaptığınız alışveriş değerinde yılbaşı hediye paketleri hediye. Şahsen benim gözüm döndü. İhtiyacım olan birkaç bi şey vardı zaten. Onları aldım. Yanındada arkada gördüğünüz koca hediye paketi geldi :) Benim paketim 12 Days Of Christmas.
Bu paketin içindekiler:
  • Cinders Bath Balistic
  • So White Bath Balistic
  • Christmas Party Bath Balistic
  • Satsumo Santa Bath Balistic
  • Li'l Lush Pud Bath Balistic
  • Christmas Eve Bubble Bar (100g)
  • Christmas Candy Cane Bubble Bar (100g)
  • Want to Believe Luxury Bath Melt (100g)
  • Mr Butterball Bath Balistic
  • Ruby Red Slippers Bubble Bar (100g)
  • Snowcake Soap (100g)
  • Jingle Spells Bath Balistic

Ben banyo balistic lerine ve bubble bar lara hasta olduğum için bu paketi seçtim. Bu kampanya 14 şubat a kadar geçerli ve stoklarla sınırlı. Bu yüzden ilgilenenlerin elini çabuk tutmasını öneririm. Lush ın yılbaşı ürünlerine burdan bakabilirsiniz. Herkese göre bir paket mevcut :)

Öpüyorum hepiniziiii

hnd

3 yorum:

insanın gözünün dönmemesi mümkün değil, süpermiş hemen bakmam lazım :))

güle güle kullan! cok güzeller!

@Burcu: bak canım sakın kaçırma. yarın son gün.

@gamze: sağol cnm :)

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More