28 Şubat 2010

Body Shop- Nature's Colour Look #1


Selamlar
Geçenlerde burda bahsetmiş olduğum Body Shop un bahar koleksyonu Nature's Colour ın 4 lü far setini kullanarak bi makyaj yaptım. Umarım hoşunuza gider.

Kullandığım renkler: mor ve mavi

  • Söylememe gerek varmı artık bilmiyorum ama her zamanki gibi Urban Decay Primer Potion sürerek işe başladım.
  • Daha sonra NYX Jumbo Pencil lardan Oyster ı göz kapağıma sürüp yedirdim. Açık mor bi bazda kullanabilirsiniz burda.
  • Sonra mor farı göz kapağıma uyguladım ama uygularken göz kapağımı azıcık geçtim. Bu crease ime sürüceğim rengi daha rahat karıştırmama yardımcı oluyo.
  • Mavi farı crease imin dışından içe doğru sürdüm ve iki rengi iyice karıştırdım. Daha öncede söylemiştim bu renklerin karıştırma sırasında yoğunluklarını kaybettiğini. Bu yüzden sürdüğüm o çılgın mavi mor lada karıştırınca koyu mor gibi oldu. :) Böyle daha güzel oldu ama :p İstesem olmazdı ya neyse...
  • Aynı renkleri alt kirpik diplerime de uygulayıp makyajımı tamamladım.


Umarım hoşunuza gitmiştir. Öpooorummm siziiiiii...


NOT:
Bu hafta video çekicem. Başarılı olursa haftanın sonuna doğru resmen tanışıcaz. :)

hnd

2 yorum:

Neden ben far surmeyi beceremiyorum=((( Çok güzel yapmışşın:)) Sabırsızlıkla bekliyorum:D

becerirsin cnm bi şey yokki bi kere alıştınmı gerisi geliyo :)

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More