4 Şubat 2010

Mavi, Altın, Kahve Göz Makyajım


Selamlar
Geçenlerde yapmış olduğum bi makyajı paylaşmak istiyorum sizinle. Umarım hoşunuza gider. Ben oldukça sevdim. Çok abartılı değil, gün içinde kullanılabilir. Aynı zamanda sıradanda değil. Değişiklik arayanlara tavsiye ederim. :) Kullandığım renklerin swatch larını en altta bulabilirsiniz.

Yapılışı:
  • Öncelikle Urban Decay Primer Potion-Sin'i tüm göz kapağıma sürdüm.
  • Sonra altın rengi farı crease imden gözümün içine doğru sürdüm. Gözümün içine sürmemin nedeni oraya biraz ışıltı katmaktı.
  • Daha sonra mavi farı göz kapağıma sürdüm ve altın rengiyle karıştırtım. Sonra kahverengi farı crase imin dışına uygulayarak derinlik kazandırdım ve onuda crease ime doğru karıştırdım.
  • Gözümün altında kirpik diplerimin ilk yarısına mavi, diğer yarısına kahverengi farı sürdüm.
  • Son olarak, gözümün içine kahverengi bi göz kalemi çekerek görüntüyü tamamladım.


Öpüyorum hepiniziii
hnd

5 yorum:

hndcim makyajın harika olmuş.açık mavi farın markasını öğrenebilirmiyim canım

bu tonda bir dior farım var..hiç kullanmam diye bir kenarda duruyordu..şimdi aynen bu tonlarla deneyeceğim..çok güzel olmuş

benim de çok hoşuma gitti :) sade ve doğal :) tam benlik anlayacağın ... bir ara uygulamalı gösterirsin artık :P

@whiterose: sağol canım. aslında eski bi lancome paleti kullanarak yapmıştım.

@nilgün: canım farın adını söyleyebilirsen çok süper olur. benim palet eski ve tek tek renklerin isimleri yazmıyo.

@didi: göztermemmi sen iste yeterki :)

makyaj yazılarını takip ediyorum çok güzel şeyler öğrendm sayende follow ettim blogum olmadığı için yazamadım ben ya
pembe-mor ışıltılı ögz makyajına bitiyorum ya çok güzell
seninleyiz hande abla =)

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More