22 Şubat 2010

Sexpot Look




Selamlaaar
MAC in bu seneki yılbaşı koleksyonunda yer alan mini pigment setlerini hatırlarsınız. O setlerden biri olan Sexpot u kullanarak bi makyaj yaptım. Review için buraya bakabilirsiniz. Bu arada bu makyajı yaparken pigmentlerden birini her yere saçtım. Çok acıklı bi durumdu :(

Makyajı nasıl yaptığımı anlatmaya başlamadan önce burdan ECE HANIM a selamlarımı iletmek istiyorum. Bu makyaj size geliyo :D Kendisi her gün bizi takip ediyomuş. Duyunca çooook sevindim. (Bi dahaki yemeğe kesin bende geliyorum. Çok üzüldüm kaçırdığıma.)

Her zamanki gibi Urban Decay Primer Potion ımı sürerek başladım makyaja.

  • Daha sonra setten Dark Soul isimli pigment i ıslak olarak göz kapağıma uyguladım.
  • Bunu yaptıktan sonra Chocolate Brown pigment ini crease ime uygulayarak iki rengi birbirine karıştırdım.
  • Chocolate Brown un hemen üzerine Sunnydaze pigmentini sürüp karıştırdım tekrar. Bu koyu renkleri biraz olsun yumuşatmama yaradı.
  • Son olarak Naked pigment inide highlighter olarak kullandım.






Umarım beğenmişsinizdir. Öptüm hepinizi kocamaaaan.
hnd

10 yorum:

çok çok güzel olmu$ renklerde cok ho$ :) ellerine sağlık!! yaw pigmenti nasıl düşürdün içim gitti :D

Bu yorum yazar tarafından silindi.

renkler harikaaa,çok güzel olmuş ellerine saglık :)

renkler çok güzel ve çok güzel olmuş ellerine sağlık..

bence video eklemeliydin:)

@ChunLi Beauty: sağol cnm. ya bende anlamadım elimin çarpmasıyla pigmentin yarısının masaya dağılması bir oldu. işin kötüsü bi de masada iz kaldı çıkmıyo :/

@cicibebe, @Zeynep GÜRBÜZ DUMAN: sağolun :)

@özge: bende yakında video çekicem ama fotoğraf makinesinin kamerasıyla... duvarı çekme olasılığım yüksek yani :) ayrıca video ağırlığını handeye bırakıcam interneti sınırlı izleyicilerimiz olabilir. hehe ama bunu yaparken video çekseydim pigment dökülürkenki çığlıklarıma tanık olurdunuz :p

Sevgili Hande mesajına teşekkür ederim.Beni çok mutlu ettin.Harika bir makyaj olmuş.Ama böyle uzaktan uzaktan olmuyor.Bir dahaki yemekte anlaşılan sohbet koyu olacak:)Videolarını koymanın artık zamanı geldi bence.Merakla bekliyorum.Dünyanın en güzel ,en renkli ,en yeni ,en çılgın,en çok,en çok,en çok,en çok kozmetikleri senin olsun.(BENDE İSTERİM :D) Sevgiler ECE.

Beğenmek ne kelime harika olmuş ....
lütfen videolara ağırlık ver burada sabırsızlıkla video bekleyen biri var :)değişik makyaj teknikleri öğrenmek harika.

Çok güzel olmuş:-**

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More