25 Şubat 2010

SOTD #28

 
  

Marka: Forever 21
Fiyat: 32$
Rahatlik: 9/10

Her ne kadar guney california gibi sicak bir yerde yasiyor olsam da arada bir hava soguyor burada da. Gerci benim ayaklarim cok usudugu icin ve bizim is yeri oldukca soguk oldugu icin ben sik sik bot cizme vs. giyiyorum ya da giyiyordum demeliyim cunku havalar iyice isiniyor. Neyse bunlari cumalari disinda ise giyemiyorum tabi :) Ayrica botlarin onundeki eskitilmis gorunum Arnold canavarinin dislemesinden kaynaklaniyor. Ama guzeller seviyorum bunlari.

5 yorum:

yanlız birinin tokası önde birinin arkada mı niye öyle olmuş :( hemen o dikkatimi çekti simetri düşkünü biri olarak :)

Yavrucum o değil de senin kaç tane patin var? Bu seri kaça kadar gidecek hıı, ben hafiften tırsmaya başladım çünkü ;))

:) JUSTMAKEUP CANIM BENİM AYNI ŞEYİ BENDE MERAK ETTİM GEÇEN SORDUM 100 ÜZERİNDEYMİŞ BENDE ÖYLE TAHMİN ETMİŞTİM :)
EEEH HAL BÖYLE OLUNCA ELMA ŞEKERİNİN BİDE AYAKKABI ODASI VARDIR DİYE DÜŞÜNMEDEN EDEMEDİM :)

Bir de oralarda ayakkabi cok ucuz...
Mesela burada (UK) cok pahali...
Oralarda olup giysi,ayakkabi alisverisi yapmak super olurdu:)

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More