23 Şubat 2010

13 yorum:

Selamlar, benim yaşım 24, göz altlarım mor, genetik bir durum sanırım, concealer kullanmadan evden malesef cıkamıyorum, bu video baya yararlı oldu, benim sorum, göz altı kremlerinin 30 yaşından önce kullanılmasını pek önermiyorlar, sence?

TEK KELİMEYLE HARİKASINNNNNN
AYNI VİDEODAN ALLIK NASIL SÜRÜLÜR??? İSTİYORUM
ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER KOCAMAN ÖPÜYORUM.
(ya sanki kırk yıllık dost derler ya öylesin benim için)özlemm

ojenin rengi bu senenin moda rengi diymi?

Yahu bayıldım bloguna. Ne kadar içtensin. Bu arada bu video inanılmaz işime yarayacak. Gözaltı morluklarından muzdaribim ve her concealer sürüşüm hezimet sonuçlanıyor. İlk sürdüğümde problem yok gibi gözükürken, yarım saat sonra pörçük pörçük oluyor; bana da kriz geliyor=) Kullandığın bu concealerı Türkiye'de bulabilmem mümkün mü? Tavsiye edebileceğin başka concealerlar da var mı?

Bir soru: Likit kapatici mi stick kapatici mi daha iyi?

Evet makyaj hakkinda bir sey bilmiyorum ^.^

Bende 25 yaşındayım ama daha göz kremini kullanmıyorum :S çünkü sanki daha karışık yok gibi bu arada kendimi teselli ediyorum :)bu arada concelerını bayıldım acaba türkiyede bu marka satışı varmı? çok şekersin :)

ya hande süpersin yaaa.. Ayrıca videolarına bayılıorum bi insan bu kadar mı şirin olur, şirin konuşur...
Canım bide benim derdim ben Mac Studio Finish Concealer kullanıorum. bide fırça kullanmıorum direk elimi daldırıp sürüyorum :) ilk sürüldüğü an çok güzel ama bi saat sonra çizgi çizgi oluyo. Bana önerebileceğin birşey var mı bu konuda?

slm Hande, alakasız olacak ama mac studio fix powder rengin hangisi? Bir de Mac in hangi fondotenini önerirsin? Mac fondoten ve Giorgio Armani fondoten renklerin ne? Paylaşımlarınız için çok tşkrler. Blogunuz harika, hergün takip ediyorum.

hande yine super olmuş video bende birşey istiyorum eger senın ıcın zor olmıcaksa :) allık nasıl surulur ( toz,köpük :) allık ) adlı bır vıdeo cekmede mumkunmu??

cnm yine çok tatlısın :) kapatıcı ögreticiliğinden çok bu video benim için high beam konusunda çok "aydınlatıcı" oldu :) çekmecelerimin diplerinden çıkarabilicem sanırım high beamimi :D

@noraningemisi - inan hic bilgim yok o konuda. ben kullaniyorum bir zararini gormedim ama ilerde ne olur bilemem tabi :)

@ozlem - cok sagol. allik videosu aklimda cekecegim onu da.

@zeyno - chanel 503 particuliere ojenin adi.

@bi - concealer surdukten sonra pudra ile sabitlemeyi deneyebilirsin. benim cildim yagli olmadigi icin ihtiyac duymuyorum. Bunu turkiye de belki harvey nichols da bulursun ama pek umudum yok acikcasi. lancome efacerness kullanabilirsin. onu da cok seviyorum.

@oz-t - bende ikisinden de var. ikisinden de memnunum. hangisi sende daha iyi sonuc veriyorsa onu kullan.

@ela - turkiyede satildigini zannetmiyorum. burda amerikada bile bir kac yerde satiliyor.

@sevalsahin - firca kullanip uzerine pudra ile sabitleyebilirsin.

@constancia - benim studio fix rencim c30 ama su aralar yuzume azicik koyu kaliyor. mac fondotenim yok armani de 4 - 4.5 arasinda gidip geliyorum. umarim yardimci olmustur.

@acuu - tamam cekeegim soz :)

@cicibebe - eheh kullan tabi sonuclari bizimle de paylas. azcikda burnunun ustune sur daha da hos durur.

Sevgili Hande,

Çok cici videolar çekiyorsun. Göz altı kapatıcısı kullanımı hakkındaki videonda gördüğüm bir hatayı söylemek istedim. Göz altına fırça yardımı ile kapatıcı sürerken fırça önce göz pınarına oturtulur ve ardından tek bir hareket ile göz altına uygulanır. Ben ve tanıdığım tüm diğer profesyonel makyözler böyle uygulama yapıyor. Umarım yanlış anlamazsın, daha iyi bir uygulama yapman adına bunu paylaşmak istedim.

Sevgiler

Lutfen turkcemizi ii kullanalim bu ne yaa!!!Almissin eline bi cam. gecmissin karsisina yok consealer nasil surulur..? Cok yapmaciksin ,bence brz daha egitmelisin kendini...

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More