22 Şubat 2010

Kaset Çanta





Selamlar
Geçenlerde www.markafoni.com da indirime giren kaset çantaları duymuşsunuzdur belki. Blog yazarları birbirimizden habersiz bi şekilde saldırmışız resmen :D Hatta daha öncede bahsetmişimdir Hesionka yla aynı yerdeyiz biz ve şansa aynı rengini almışız çantanın ^^ (mucx hesiciiim).

Öncelikle söylemek istediğim çantalar çok çılgıııın. Kocamanlar, rahatlar ve çılgınlar daha ne olsun. Ayrıca benim resimden çok belli olmuyo ama saplarının kahverengi olmasının sebebi taktığınız zaman kasedin içindeki bantlar çıkmış gibi bi görüntü vermesi. Çok hoşuma gitti. Geçenlerde Ece yle dışarı çıktığımızda taktım çantayı ve aldığım iltifatın haddi hesabı yoktu. Gören bayıldı. Nazar boncuğu takcaktım üstüne utanmasam :p
Bu çantayı normalde http://www.buldumbuldum.com/ dan alabilirsiniz. Biz şansımıza indirimde yakaladık. Ayrıca http://www.kasetcanta.com/ dan diğer renklere ve modellere de ulaşmanız mümkün. Sizde benim gibi çılgın şeylere meraklıysanız bu çanta tam sizlik.

Bu arada markafoni üyeliğiniz yoksa ve üye olmak istiyorsanız comment kısmına maillerinizi yazarsanız ben size davetiye yollayabilirim.

Öptüm siziiii
hnd

8 yorum:

Ben de aldım bundan ..bayılırım orjinal çantalara :))))

ben üye olmak istiyorum, lütfennnnn. zeyno_bayram@hotmail.com

çok değişik çok tatlı bu çanta. sanada kesin çok yakışır

herkeze slmlar ben ılk defa bır bloga üye oluruyorum ama kayıt olmama ragmen sızı sureklı takıp edıyorum ıkınızde cok sekersınız hergun acaba yıne ne neler var dıye pc actıgımda ılk olarak hemen sıze bakıyorum videolarınızda gercenten cok basırılı oluyor yaptıgınız makyajlar harıka zaten onlar bahsetmeye gerek bıle yok herneyse sanırım cok uzattım:) canta gercektende harıka bana cıkabılecegını fazla ummuyorum yınede sanssımı demek ıstedım belkı olurr.... banu

slmlar herkeze ben banu ılk defa boyle bı yorum yazıyorum sacmalarsam kusura bakmayın lutfen sizlerı gercektende cok begenıyorum pc ılk actıgımda caba bugun ne var dıye merakla hemen sızın bloga bakıyorum yaptıgınız makyajlara bagılıyorum zaten harıkasınız cantada cok guzel belkı bana cıkar dıye sansımı denemek ıstedım cıkmasa bıle bu guzel blog ıcın tesekurlerrr

ben de uye olmak istiyorum. gamzeozan88@gmail.com

Çekilişe katılmak istiyorum.
Follower adım KubraPacin
Teşekkürler.

kübracım çekiliş bitti maalesef. bi dahaki çekilişe artık...

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More