13 Kasım 2010

Body Shop- Japanese Cherry Blossom Eau de Toilette


Selamlar
Bir süredir parfümlerle ilgili yazı yazmamız isteniyor. Koku tarif etme konusunda hiç iyi değilim ama elimden geldiğince kullandığım parfümler hakkındaki yorumlarımı sizlerle paylaşacağım. Söylediklerim dışında merak ettiğiniz bir şeyler olursa sormaktan çekinmeyin. Elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışacağım.
Bugünkü parfümüm Body Shop'un Japanese Cherry Blossom serisinin parfümü. Japon kültürüne hayran bir insan olarak Cherry Blossom'lara karşı zaafım olması hiç garipsenecek bir şey değil bence.
Body Shop'un sitesindeki parfüm tanımı bence doğru. Çiçek kokusu olmasına rağmen tazelik ve ferahlık hissi veriyor. Tam fiyatını bilmiyorum ama diğer parfümlere göre ucuz olduğuna eminim. Ben bu parfümü evde oturacağım günlerde tercih ediyorum.
hnd

2 yorum:

Ben bu kokuya BAYILIYORUM!!!!! Bunun herşeyi var bende :)
Fakat bendeki versiyonu Bath & Body works 'ün çıkarttığı ürün.
Sabunu, vücut losyonu, parfümü vs. hepsini kullanıyorum.
Bence müthiş bir koku bu. Herkese tavsiye ederim :)

Mucuk!!!!

Begüm

www.pinkbubu.com

benim de parfüm dolabımda elim bir buna gider, yanımda bunu taşırım. üst grup markaların parfümlerini bile bunun kadar sevmiyorum. hiç yanımdan eksik etmem.

lyra

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More