5 Kasım 2010

INGLOT- Under Makeup Base Review

inglotprimer

Selamlar
Bir süredir beklediğinizi biliyorum bu yazıyı. Geçtiğimiz 4-5 aydır kullanıyorum bu primer ı ve henüz bitiremedim. En sevdiğim primer olduğunu söyleyemeyeceğim. Yani severek kullandım ve performansından da oldukça memnunum. Fakat renk eşitleme özelliğinden dolayı Prep+prime ı tercih ediyorum.

Öncelikle bu primerın yapısı silikon. Yani cildiniz silikona karşı alerjik bir yapıya sahipse hiç bulaşmayın. Ben alerjik bir reaksiyon göstermedim.

Şişesinin çok hoşuma gittiğini söyleyemem. Her zaman pompalı şişeleri tercih ediyorum. Ama içinde ne kadar ürün kaldığını görebiliyorsunuz ve şişe ters durduğu için bitimine yakın ürünü çıkarırken çok zorlanmıyorsunuz.

Ürünü kullanırken çok az kullanmaya dikkat edin. Bir bezelye tanesi kadar yeterli olacaktır. Eğer çok kullanırsanız ters etki gösterebiliyor primer. Sürdükten sonra cildim yumuşacık ve pürüzsüz bir his veriyor. Tabi bunun sebebi silikonlu yapısı.


inglotprimer1

Primer benim için işe yaradı. Benim cildim karma. T bölgem yağlı ve yanaklarım kuru. Fakat T bölgemin yağlanması yaz döneminde 3-4 saat sürüyor. Yani sürdüğüm gibi yağlanmıyor. Fondoten ya da pudramı primer ın üstüne uyguladığım zaman akşama kadar makyajıma bir şey olmuyor fakat yağlanmadan kaynaklanan parlama için arada ufak bir rötüş yapmak iyi oluyor.

inglotprimer3

Genel olarak ürün hakkındaki fikirlerim bunlar. Unutmayın bunlar benim kişisel yorumlarım. Umarım faydalı olmuştur. Aklınıza takılan bir şey varsa sormaktan çekinmeyin.

mucxxx

hnd

0 yorum:

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More