14 Kasım 2010

MAC- Retrospeck Eye Shadow

retrospeck

Selamlar
Yine neden aldığım konusunda hiç bir fikrim olmayan farlardan biriyle karşınızdayım. Filament isimli farda da aynı sorunu yaşamıştım hatırlarsanız. Biliyorum bazılarınız seviyorsunuz bu farları fakat bu yorumlar oldukça kişisel. Ben bir türlü kullanamıyorum bu farları. Bu far da Filament gibi lustre finish li. Resimde olduğundan biraz daha sarı çıkmış. Yani far kötü bir far değil. Fakat ben kullanacağım bir yer bulamıyorum. Nylon gibi bir görüntü yaratsa aydınlatma amaçlı kullanacağım ama bir garip duruyor sürünce. MAC store larda parmaklayarak deniyoruz tabi farları. Ama eve gelip fırçayla uygulayınca işler değişiyor. Bilemedim...

retrospeck swatch


hnd

1 yorum:

Aynı sorunu bende yaşadım bu farla, aslında rengi çok güzel ama yapısı çok iyi değil bence. Yine de güzel renginin hatırına kullanmaya çalışıyorum bu farı; özellikle göz içine sürüyorum (tear duct denilen bögleye)...bazen de göz kapağıma koyu bir far sürünce crease bölgesinde bu farla gölgeleme yapıyorum...başka da ne yapacağımı bilemiyorum :)

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More