7 Kasım 2010

MAC- Fabulous Felines Son Dakika Golleri :)

Selamlar
Bildiğiniz gibi Fabulous Felines koleksiyonundan bir dünya şey almıştım ama yine kendimi tutamayıp bir şeyler ilave ettim aldıklarıma... Koleksiyon bildiğim kadarıyla halen satışta. Bu yüzden çok geç olmadan paylaşmak istedim aldıklarımı.

of royalty

of royalty 2

Bu ruju bulabiliyorsanız alın derim. Viva Glam Gaga'ya benziyor biraz ama onun gibi iddialı durmuyor. Tabi çok değşik bir renk değil. Hatta permenant line da çok benzerini bulmanız mümkün. Ama olsun... Fazla ruj göz çıkarmaz :)

of royalty swatch


of royalty dudak

best of breed

best of breed 2

İkinci olarak Lipglass lardan Best of Breed'i aldım. Rengi görünce koleksiyonuma eklemem gerektiğini biliyordum. Tabi renk şişede durduğu gibi korkutucu durmuyor dudağınıza sürdüğünüz zaman.

best of breed swatch

best of breed dudak

Umarım bir gün kendime hakim olmayı öğrenebilirim...

hnd

2 yorum:

ay ruja bayıldım cnm sana bişey sorucam Pro Longwear Foundation fiyatını biliyormusun ? bilgi veririsen teş.

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More