15 Kasım 2010

NYX- Rujlar part#1

rujlar1

rujlar2

Selamlar
NYX rujlarımı parti parti swatch lamak istedim sizler için. Ben alırken hiç internetten swatch larına bakmadan almıştım ama ne yazıkki sitedeki renkler gerçekle aynı değil. Bu yüzden almak isteyenler için swatch luyorum.

rujlar swatch

Bu arada çok yumuşak bu rujlar. Sürümleri çok kolay. Fiyatlarıda oldukça uygun. Her biri 4$. Hatta şu anda
cherryculture da 2.50$ ye düşmüş.

rea

readudak

jupiter

jupiter dudak

sunflower

sunflower dudak

Arada pek sık kullanmayacaklarım var. Onlarıda satış blogumuzda satabilirim.

hnd

2 yorum:

hic bu rujlari 22 ya da 24 ayar altin ile test ettin mi? cok merak ediyorum icinde kursun var mi yok mu diye...

@FashionMakeupFreak: ne alaka kurşun yahu? ay anlamadım ben bir şey :)

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More