4 Kasım 2010

MAC Pro Longwear Workshop'u

Selamlar
Bildiğiniz gibi geçen cumartesi Akmerkez MAC bizleri Pro Longwear Workshop'u için misafir etti. Oldukça keyifli bir etkinlik oldu. Bu arada İstanbul'un bir ucundan diğer ucuna gittiğim için kendimi tebrik ediyorum ama o kadar yola değdi. Çağla Hanım'a ve MAC MUA larına bu güzel etkinlikte bizleri misafir ettikleri için teşekkür ederiz.


workshop2


İlk olarak Berk MUA bizlere cildimizi fondotene nasıl hazırlayabileceğimiz konusunda bilgi verdi. Biliyorsunuz bu işlem fondotenden aldığımız performansı oldukça arttırıyor. Kendisi bu aşamada Prep+Prime Skin ve Prep+Prime Skin Brightening Serum'u kullandı. Prep+Prime Skin'i bildiğiniz gibi daha önceden kullandım ve çok seviyorum. Detaylı review'u için
buraya tıklayabilirsiniz. Prep+Prime Skin Brightening Serum'uda kesinlikle deneyeceğim.


workshop1


Daha sonra Pro Longwear concealer ve fondoteni uygulayıp bizlere nasıl allık sürüleceğini ve nasıl contour yapılacağını anlattı. Hande'nin detaylı Pro Longwear review'u için
buraya tıklayabilirsiniz. Kendime müslüman olup bütün workshop'u kaydedemedim fakat sizler için Berk MUA'nın ağzından bir 'how to contour' videosu yakaladım. Konu mankenimiz Zeynep MUA'ya teşekkürler. :)


how to contour by berk mua from hnd byheh on Vimeo.




Eğerki bütün workshop'u izlemek istiyorsanız Makyaj Çantam her şeyi kaydetmiş ve blogunda yayınlamış. Kendisine helal olsun diyor ve merak edenleriniz için yazısına buyur ediyorum.


Bu aşamadan sonra MUA'larımız bizlerle tek tek ilgilenerek beklentilerimize uygun olan fondotenleri tavsiye ederek uygulama yaptılar. Bu uygulamanın sonunda bizlere birer fondoten ve Prep+Prime sample ları verdiler. Bu güzel hediyeler için teşekkür ediyoruz.


workshop7


Ben fondotenimin doğal görünmesini istediğim için bana Mineralize SPF 15 Foundation uyguladılar. Fakat her zamanki rengim olan NC25 değilde NC20 kullanmamın daha iyi olacağını söylediler. NC20den sonra tahmin edeceğiniz gibi minik bir hayalete döndüm :) Bu yüzden MSF Natural Medium Plus'ı bronzer olarak kullanarak yüzüme biraz renk verdiler. Bu aşamadada hala kendimi süt gibi hissediyordum çünkü normalde ben MSF Natural medium kullanıyorum pudra olarak. Hatta onun bile çok açık olduğunu düşünüyordum. Fakat sevgili Muacığım beyaz tenin ne güzel bir şey olduğunu anlatarak beni sakinleştirdi. Özel isteğim üzerine Frankly Scarlet isimli allık uygulandı ve uygulama böylece bitti.

Son olarak ayak üstü biraz lak lak yapıp resimdeki güzellikleri hüplettik ve herkes kendi yoluna gitti. Bu arada bu güzel günü Makyaj Çantam ve arkadaşıyla vedalaşırken yaptığım rezillik ile katlettim :) Vedalaşırken onlar görüşürüz ve kendine iyi bak gibi şeyler söylerken ben 'MERHABA' diye karşılık verdim... Kafa 1 milyon durumu... Laf aramızda çok sepetimdir.


workshop6


workshop5


workshop4



Bu arada unutmadan söz etmek istediğim bir konu var. Bir yazımda fondoten sonrası alın bölgemde kekimsi bir görüntü oluştuğunu söylemiştim ve bir çok insan benimle aynı sorunu yaşıyordu. Bu konuda aldığım bilgi üzerine durum şuymuş: Saatler ilerledikçe gün içindeki mimiklerimiz yüzünden fondoten 2 kaş arası ve burun bölgesine toplanarak birikme yapabiliyormuş. O kekimsi görüntünün sebebi oymuş. Ayrıca o gün dikkat ettiğim kadarıyla kimsenin fondoteni mükemmel değildi. Yani o pul pul görüntü herkeste vardı. Demekki bazılarımız fazla takıyor bu durumu. En başta ben :)

Umarım hoşunuza gider bu yazı ve umarım unuttuğum bir şey yoktur.

hnd

1 yorum:

heheh deli kiz ne rezilligi, normal yavrucum kafamiz bi dunya olmus, sen istanbul'un bir ucundan ben izmir'den heheh. mucuks ♥

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More