16 Kasım 2010

NYX- Eyeshadow Trios

Selamlar

NYX'in neredeyse bütün ürünlerine bayılıyorum. Farları için de aynı şey geçerli. Markanın birçok 3lü farı bulunuyor. Farlara buradan bakabilirsiniz. Bende bu farların 2si var sadece.



perpetual

İlk paletimin adı Perpetual. Koleksiyonuna değişik renkler katmak isteyen ama bunu yaparken dünyanın parasını harcamak istemeyenler bu tarz paletlere yönelebilirler.

perpetual swatch

Gördüğünüz gibi renkler oldukça pigmentli. Sürümleri ve karıştırılmaları gayet kolay.

ceramic

İkinci palet Ceramic. MArkanın renk yelpazesi oldukça geniş. Her zevke göre bir şeyler var.

ceramic swatch

Cherryculture 'da her biri 8$. Fakat şu anda indirim var bu ürünlerde ve 5.99$a inmiş.

hnd

4 yorum:

nyx ürünlerine ben de bayılıyorum. farklı renkler ve ekonomik fiyatlara, daha ne olsun:) cherry culture'den bir çok kez alışveriş yaptım ve hiç sorun yaşamadım.. perpetual de çok güzelmiş ayrıca. bi dahakine artık:)
sevgiler..

merhaba,
eşim orlando'ya gidiyor bu cuma.NYX hangi mağazalarda satılıyor?bana yardımcı olabilirseniz çok sevinirim...

drug store denilen mağazaların çoğunda satılıyor olması lazım. amerika'nın pastel'i gibi bir marka.

slm nyx pıgment veya jumbo kalem satmak ıstıyen varmı:))))))

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More