8 Kasım 2010

MAC- Viva Glam Lipglass

viva glam

Selamlar
Şu sıralar elimden düşüremediğim ürünlerden olan Viva Glam Lipglass lar Venomous Villains koleksiyonu ile Türkiye'de satışa çıkmıştı.

viva glam2

MAC'in lipglass larını seven bir insan olarak zaman kaybetmeden aldım ve iyikide almışım. Bu seneki Viva Glam serisinin renklerini hepimiz çok sevdik zaten ve bu renklere lipglass formunda sahip olmak ayrıca işime geliyor.

viva glam3

Alttaki resimlerden de görebileceğiniz gibi oldukça yüksek pigmentasyonları. Ben açıkçası rujların üstüne değil, tek başlarına kullanmayı seviyorum.

viva glam4

Bu arada unutmayın, Viva Glam lerin geliri AIDS e yardım amaçlı kullanılıyor. Ben Viva Glam lerin hepsini sırf bu yüzden Türkiye'den alıyorum.

cyndi swatch

Yani bu lipglass lar ile bir taşla iki kuş vuruyorsunuz. Hem güzel bir ürüne sahip olup hem de yardımda bulunmuş oluyorsunuz.

cyndi dudak

gaga swatch

gaga dudak

Deneyenleriniz varsa sizlerin de fikirlerini almak isteriz.

hnd

4 yorum:

Hande'cim, biraz da parfüm postları hazırlamanı istesem çok şey mi istemiş olurum senden? Çok seviyorum parfümlerle ilgili olan postları..

Lady Gaga lipglass'ın rengine bayıldım, zaten rujunu da sevmiştim,
Ama Cyndi'nin rengi bana hitap etmiyor.

Güle güle kullanın...

türkiye deki fiyatları nedir bu gloss ların?

@misketlimonu: Bu haftasonu başlarım yazmaya.

@makeupwithstyle: Teşekkür ederim.

@Anonymous: 32 TL fiyatı.

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More