9 Kasım 2010

Wallpaper Look

wallpaper look2


Selamlar
Milattan önce review unu yapmış olduğum Urban Decay Wallpaper Paletindeki renklerden Shotgun ve Last Call isimli farları kullanarak yapmış olduğum bir makyajı paylaşmak istiyorum sizlerle. Bu arada bu palet kesinlikle Kasım favorimlerimde yer alacak. Her gün kullanıyorum. Mesela bugün tek başına Last Call u sürdüm ve ve halimden oldukça memnunum :)

wallpaper look1

  • Urban Decay Primer Potion'ımı uyguladıktan sonra göz kapağıma, crease i geçmeyecek şekilde Shotgun isimli farı sürdüm. Aynı farı alt kirpik diplerimin iç kısmına doğru da uyguladım.
  • Daha sonra Last Call isimli farı göz kapağımın dış kısmına ve crease ime sürüp iki rengi karıştırdım. Aynı farı alt kirpik diplerimin dış kısmına sürerek görüntüyü tamamladım.

    wallpaper look3

    Gördüğünüz gibi oldukça kolay bir makyaj. Güzel bir makyaj için 10 tane far kullanmanıza gerek yok. Tek bir farla bile harikalar yaratabilirsiniz.


    Umarım hoşunuza gitmiştir.

    hnd

1 yorum:

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More