10 Kasım 2010

MAC- Tartan Tale Collection

tartan tale

Selamlar
MAC'in yeni yıl koleksiyonu olan Tartan Tale Amerika'da satışa çıktı. Yakında Türkiye'ye de gelecektir. Her sene olduğu gibi yine koleksiyon çok geniş. İlk başta bireysel ürünler karşımıza çıkıyor. Daha sonra far, ruj paletleri. Son olarak gloss, pigment ve oje setleri. Fırça setlerini de unutmamak lazım. Ben tercihimi bireysel ürünlerden yana kullandım. Açıkça söylemek gerekirse setleri alıp el bile sürmüyorum doğru dürüst. Ayrıca Elca'dan daha sonra çok daha ucuza alınabilirlerde. Lafı daha fazla uzatmadan aldıklarımı sizlerle paylaşmak istiyorum.

farlar

Koleksiyonda il dikkatimi çeken şeyler farlar oldu. Ne yalan söyleyeyim üstündeki baskısına tav oldum. Tabi bir süre kullandıktan sonra baskı gidiyor ama olsun. 6 adet far vardı ama ben bunlardan 2 tanesini alarak büyük bir başarı sarfettim. Renkler oldukça klasik. Farların boyutları MAC allıklarına yakın. Miktar olarak oldukça fazla alacaksınız haberiniz olsun. Bunun haricinde pigmentasyonlarıda oldukça başarılı. Çok sık kullanacağınız renklerden biri varsa bu koleksiyondan alın derim.

follow your fantasy

follow your fantasy 2

semi-precious

semi-precious 2

far swatchları

allıklar

Koleksiyonda 2 allık vardı ve ikisinide aldım. Şaşırmamışsınızdır herhalde :)

Allıkların her ikiside Satin finish e sahip. Ben ikisinide oldukça beğendim. Fakat Her Blooming Cheek isimli cart pembe allık bir çoğunuzun tarzı değil biliyorum. Fakat My Highland Honey oldukça hoş bir renk. Bir deneyin derim.

her blooming cheek

her blooming cheek 2

her blooming cheek 3

her blooming cheek swatch

my highland honey

my highland honey 2

my highland honey 3

my highland honey swatch

cut a caper

Son olarak 5 rujdan sadece birini aldım. Bu rengide pas geçmem mümkün değildi zaten. Geçen gün annem odama giripte MAC rujlarımın yarısını görünce bayılıyordu nerdeyse. Yarısı olduğunu söylemedim tabi. (Seni seviyorum anne!!)
Ruj beklediğim gibi çıkmadı açıkçası. Lustre finish e sahip ve dudakta oldukça transparan duruyor. Bir süredir canlı mercan renklerine o kadar alıştıkki garip geldi bir an :) Ama nude severlere duyurulur. Azıcık renk olsun dudaklarınızda :)

cut a caper2

cut a caper3

cut a caper swatch

cut a caper dudak

Benim koleksiyondan aldıklarım bu kadar. Setler dışında ve bunlar hariç pigmentler, göz kalemleri, maskara, dazzleglass creme ler ve ojeler de bulabilirsiniz.

Siz bu koleksiyondan neler aldınız ya da almayı düşünüyorsunuz?

hnd

11 yorum:

bende ne alacağıma karar veremedim :) Aldıkların çok güzel allıkları sevdim :) Güle güle kulllannn!!

harika görünüyorlar.güle güle kullan:)

ruja bittim :)) follow your fantasy i zaten almayı düşünüyodum şimdi iyice kanım kaynadı :D

Ruj gerçekten de çok güzel...biraz resimde shy girl'e benzettim ama sanırım bu daha coral bir renk...
Herşey çok hoş görünüyor...güle güle kullanın!

temptalia fırçaları hiç beğenmemiş, ama orjinal boylarına yetecek kadar param yok ve bnim de fırça ihtiyacım oldugundan bu setler bana cazip geldi... sence sigma mı almalıyım bu setlerden mi almalıyım?

Ben her iki allığı da Ebay'den ısmarladım bekliyorum gelmelerini. Reelers and Rockers far paleti ve pearlglidelarda da gözüm var. Sayende Cut a Caper da aklıma girdi. Harika görünüyor.

Teşekkürler kızlar :)

@makeupwithstyle: karşılaştırmalarını yaparım.

@Vivienne: MAC'in fırça setlerinin iyi olmadığını söylüyorlar. Bence ona vereceğin parayla Sigma'dan al. Garanti olsun.

hmm bana da öyle daha mantıklı gelmişti galiba paketlemesinin güzelliğinden dolayı bi türlü kaydıramadım aklımı sigmaya :) bi de bişi daha sormak istiyorm, face kitlerden alıcam galiba, beauty powder olarak geçen şey tam olarak ne oluo acaba ?

Ben Her Blooming Cheek ve glomora castle farı aldım. Allık cart gözüküyor ama sürünce çok tatlı oldu :)

@Vivienne: Beauty Powder aslında pudra gibi bir şey fakat piyasaya sürülen renkler sebebiyle genelde allık olarak kullanılıyor. Parıltılı olanlar highlighter ya da bronz olanlar bronzer. Büyük bir allık gibi düşünebiliriz :)

@Binnaz: Katılıyorum. Zaten arada bir farklı şeyler denemek lazım. Yoksa hepimiz neutral gözler nude dudaklar şeftali yanaklar halinde gezeriz :)

her blooming cheek ' i tereddüt ederek aldım , hatta 1 hafta hiç dokunmadım aldıktan sonra , ama son 3 gündür onu kullanıyorum , harika!!!

courtling lilac ruj ve cut a caper ı da begendim , lila daha çok renk veriyor glaze o.

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More