7 Kasım 2010

Ekim 2010 Favorilerim (by hnd)

Selamlar tekrardan
Çok sıkıcı bir insanım itiraf ediyorum. Son 2-3 aydır hep aynı şeyleri kullanıyorum. Hatta bu ay abartıp göz makyajı bile yapmadım. Ama favorilerim serisini aksatmamak adına yinede post hazırlamaya karar verdim.
Siz yuhalamaya başlamadan önce size bir söz veriyorum. Daha doğrusu kendime. Bundan böyle her ay farklı bir şey kullanacağım. Onlarca oje, far ve allık 'Beni seç! Beni seeç!!' diye bağrınıyor her çekmeceyi açışımda. Ama sıkıcı insan hnd gidip hep aynı şeyleri kullanıyor. O garibanların günahı ne? Daha renkli favorilerde görüşmek üzere diyor, sizi görmekten bıktığınız cicilerimle baş başa bırakıyorum.


ekim2010fav.


1- China Glaze- Flip Flop Fantasy: Poolside koleksiyonunun pembelerinden biri. Yazısı çok yakında gelecek.

2- MSF Natural- Medium: Bir süredir fondotenleri bir kenara ittim. Sadece bunu kullanıyorum. Bunlardan edinin derim. Pişman olmazsınız.

3- Urban Decay- Big Fatty: İstikrarlı bir şekilde uzun zamandır kullanıyorum bu maskarayı ama artık can çekişiyor. Bunu emekli edip gençlerin önünü açmak gerek artık.

4- Urban Decay- Zero: Annem hacılama niyetinde bu kalemi. Neyse bende bir de minik boyu var. kihkih

5- MAC- Studio Finish Concealer: Bunun da yazısı çok yakında gelecek. En iyi hangi şekilde sonuç alındığı üzerine denemeler yaptım.

6- Inglot- Under Makeup Base: Geçen gün yazısını yazmıştım zaten.

7- MAC- Viva Glam Cyndi: Nerdeyse her gün sürdüm bu ruju.

8- Hard Candy- Living Doll: Uzun süredir bu allığı kullanmamın sebebi elime kırık bir şekilde ulaşmış olması. Ziyan olmasın diye kırık kısmını kullanıyorum. Sanki başka allığım yok... Sorumluluk sahibi hnd...

3 yorum:

:) 80 e 20 kuralımıydı ne.. gardrobumuzdakilerin %20 sini hayatımızın % 80 inde giyeriz gibi bişi.. kozmetiklerde öyle oluyor galiba..

studio finish concealerın en iyi uygulanma şeklini mrk ettim doğrusu,bekliooorum :*

@nezihe: Ya artık sebebini bilmiyorum ama çok sinir bozucu. Daha bir dünya şey var elimi bile sürmediğim.

@xesrax: Bayram dönüşüne geliyor yazı.

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More