13 Nisan 2010

MAC- Prep+Prime Skin


Selamlar
Uzun zamandır ha yazdım ha yazıcam dediğim ürünlerden biri MAC in Prep+Prime Skin primer ı. Hatırlayanlarınız vardır belki bu ürün benim 2009 favorilerim arasındaydı. Ocak ayında tükettim kendisini ama yazısını bir türlü yazamadım.
Her neyse. Bu primer ı fondoteninizi ya da pudranızı sürmeden önce sürüyorsunuz. Ben şahen MAC in 187 numaralı fırçasıyla önce bunu daha sonra da fondoten i sürüyordum.Yapısı aşağıdada görebileceğiniz gibi oldukça kremsi. Bu primer ın en sevdiğim özelliklerinden biri, yüzünüze sürdüğünüzde oldukça hafif olması. Öyle kendinizi kat kat pasta gibi hissetmiyorsunuz. İçeriğinde silikon var ama öyle çok yoğun değil. Ama alerjisi olanların dikkat etmesi şart. Almayı düşünürseniz eğer önce cildinizde bir deneyin derim.
Gelelim ürünün özelliklerine. Cildi rahatlatıyor, ciltteki yağlanmayı azaltıyor, ciltteki renk farklılıklarını dengeliyor. Bunlara ek olarak fondöteninizin uygulanışını ve karıştırılışını kolaylaştırıyor ve dayanıklılığını arttırıyor.
Ürünün fiyatı 25$. Kendiliğinden pompası var. Bu yüzdende kullanımı kolay. Yalnız şişesini sevmiyorum. Şişe mat siyah. İçide ne kadar ürün kaldı görmüyorsunuz. Pompada çıkmıyor malesef. En azından ben çıkarmayı beceremedim.
İlerde tekrar alır mıyım? Kesinlikle evet! Tabi bir süre farklı primer lar denedikten sonra ;)

hnd

0 yorum:

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More