18 Şubat 2010

Body Shop- Nature's Colour Bahar Koleksyonu

Selam tekrardaaan
Söz veriyorum bugünlük son post um :D Geçen hafta Body Shop un önünden geçerken 'Ahanda bahar koleksyonu' dedim ve dükkana girip çıkmam 2 dakka sürdü. Malesef elim boş çıkamadım :) Kozmetik diyetim halen devam ediyo merak edenleriniz için. Sırf siz follower larımız için aldım bunları :p
Şimdiii... Bu koleksyonda lip treatment lar, lip glosslar, allıklar ve 1 tanede 4 lü far seti var.




İlk olarak allık la başlamak istiyorum. Allığın tipi şekli şemali çekti ilgimi. Yukardaki resimde gördüğünüz gibi sünger aplikatör ü var ve üst kapağın içinde allığın kendisi var. Kapağı her açışınızda aplikatörünüzde allık uygulamaya hazır oluyo. Pratik bi kullanım yani. Çantama atim gitsin diceğiniz ürünlerden :) Bu allığın 2 rengi var biri şeftali biri pembe. Ben pembe olanı aldım. İsmi Vibrant Rose. Swatch u aşağıda.





Koleksyonda ilk dikkatimi çeken şey bu farlar oldu. Ürünün adı Shimmer Cubes. Renkler ise şöyle: Emerald Sea, Sea Shell, Hushed Orchid, Sparkling Sky. Kullanım açısından bu tip farları pek sevmiyorum ben. Kutuyu açıyosunuz ve içinden 4 küçük kutu çıkıyo. Mini minnacık oldukları için uğraşması zahmetli biraz. Ayrıca farı fırçaya alırken eliniz batabiliyo, üstünüze dökmemeye dikkat edin.. Farlar genel olarak pigmentli fakat yılbaşı koleksyonu far paletlerinde olduğu gibi renkleri karıştırdıkça kayboluyolar. Bu paleti kullanarak bikaç makyaj hazırladım sizlere. Önümüzdeki günlerde gelicekler :D Önerim bu farların altına renkleri belirginleştircek bazlar sürmeniz. İnanın işiniz çok kolaylaşır. Yoksa 1 saat uğraşıyosunuz istediğinizi elde etmek için :) Swatch lar aşağıda.





Evet kızlar. Bugünlük benden bu kadar. Yarın görüşürüz diyor hepinizi öpüyorummm...
hnd

5 yorum:

bende alicam bu alliktan ysl nin vardi sungerli alligi cok severdim. nasil kacirdim. tabi armani chanel diye gozum donmus ucuz body shopu u atlamisim :)

hehe al cicim al bak şeftali rengi olan parıltılı :D tam senlik yani ^^

Ay çok güzelmiş allık, harikasın, haber verdiğin için teşekkürler :)

ne demek efendim görevimiz ^^

allıktan ilk fırsatta alıcamm:)

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More