19 Ocak 2010

MAC- Holiday Collection- Fun In The Sun Mineralized Kit Review

Selamlar tekrardan
MAC in yılbaşı koleksyonunda bu sene 2 mineralized set çıktı. Ben ten rengimi vs. göz önünde bulundurarak Fun In The Sun isimli seti seçtim. Bu setlerin içinde 1 msf, 1 mineralized allık, 1 mineralized eye shadow duo ve 1 fırça bulunuyor.




Yukarda gördüğünüz msf in ismi Shimpagne. Adındanda anlaşılacağı gibi çok hoş şampanya renkli bi msf bu ^^



Yukarda gördüğünüz mineralized allık ve ismi Nuance. Çok hoş şeftali rengi bi allık bu ve içinde çok hafif parıltı var.




Yukarıda gördüğünüz mineralized eye shadow duo nun adı Play On Plums. Swatchlarda soldaki alt tarafa, ortadaki üst tarafa ait ve sağdaki ikisinin karışımı. Bu duo daki altın rengini çook sevdim çünkü içinde hafif bi pembelik oluyo fardanda anlayabileceğiniz gibi. Bunu kullanarak bi makyaj yaptım. O post da bu hafta geliyo.





Ve son olarak setin son parçası 181SE. Kendisi minicik, ufacık bir bebek kabuki dir.

Umarım hoşunuza gitmiştir. :)

hnd





7 yorum:

Shimpagne çok hoşuma gitti ama bana gitmiyor maalesef..Nuance daha kullanabileceğim bir renk, pırıltısının az olması da güzel :)

ben öbür setinden aldm cilt tonum beyaz olduğu için mualarla hep birlikte ona karar vermiştiik :)) ama aklım bundada kalmadı değil yani ((= güle güle kullan cnm

ne güzel renkler :) tam benlik ..

ck güzel cnm güle güle kullan ama ne kadara aldınnnn:(

@nilgün: eminimki vardır yakın renkler mac te. tüm seti almaya gerek yok senin durumunda :D

@anqel.: sağol canım sende güle güle kullan. aslında benimde ten rengim açıktır ama oldu bana bu set :p

@Anonymous: :) sevindim beyendiğine

@filiz: sağol canım. alalı epey oldu bu seti. review unu anca yapabildim. yanlış hatırlamıyosam 90-95 lira arasıydı. ama içinden çıkan 4 parça şeye bakınca epey uygun bi fiyat oluyo. tek tek almaya kalksan 2 katı para verirsin. fırça tek başına o kadar eder çünkü :)

150 milyona aldım cnm ben. hala bazı mac lerde var ama tükenmek üzere. bilgilerinizee :))

hehe evet pardon ya pigmentler 90 dı hihi. e idare edin yaşlılık :p

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More